sachamo Geplaatst Januari 8, 2007 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/05/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 8, 2007 Hallo, Ik heb een echte domme vraag maar ja. Ik had een film gedownloaden. TOen hij klaar was ben ik vergeten waar ik hem had opgeslagen. Dus heb ik op de computer gezocht met: ZOEKEN. Ik heb alle bestanden gedaan, maar hij stond er nog en eens op. Als je bittorent heb dan heb je als je de torrent heb gedownloaden een icoon. Daar druk je op en dan komt er weer een scherm (met die gekleurde balletjes aan de rechterhoek hoog) toen dat eindelijk klaar was, was hij er niet meer! ??? Kan je me misschien een tip geven of helpen. Want anders moet ik een andere doen en dat duurt weer 8 uur ofzo. Sanne :-* Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Razor Geplaatst Januari 8, 2007 Bijdragen: 186 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/03/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 8, 2007 Zoek ff op google naar het programma google desktop search en download het, misschien kun je met dat programma je film terugvinden O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 186
maxke006 Geplaatst Januari 10, 2007 Bijdragen: 788 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/22/06 Status: Offline Actief: December 3, 2017 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Januari 10, 2007 ik heb een tip: zet al je fims in een map en zet volgende keer je gedownloade film daarin, dan weet je waar ze staat O0 greetz Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 788
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie