Spring naar bijdragen

Kwijt

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo,

Ik heb een echte domme vraag maar ja. Ik had een film gedownloaden. TOen hij klaar was ben ik vergeten waar ik hem had opgeslagen. Dus heb ik op de computer gezocht met: ZOEKEN. Ik heb alle bestanden gedaan, maar hij stond er nog en eens op. Als je bittorent heb dan heb je als je de torrent heb gedownloaden een icoon. Daar druk je op en dan komt er weer een scherm (met die gekleurde balletjes aan de rechterhoek hoog) toen dat eindelijk klaar was, was hij er niet meer! ??? Kan je me misschien een tip geven of helpen. Want anders moet ik een andere doen en dat duurt weer 8 uur ofzo.  :o

Sanne  :-*

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 4
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  186
  • Actief:  Nooit

Zoek ff op google naar het programma google desktop search en download het, misschien kun je met dat programma je film terugvinden  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 186

• Bijdragen:  788
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

ik heb een tip:

zet al je fims in een map en zet volgende keer je gedownloade film daarin, dan weet je waar ze staat O0

greetz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 788

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...