Mike23 Geplaatst Januari 7, 2007 Bijdragen: 18 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/07/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 7, 2007 Ik heb nu een dvd gebrand met ondertiteling erbij maar nu loopt de ondertiteling niet helemaal gelijk (zo'n 4 seconde) Zou ik dat nog ergens mee kunnen veranderen? Ik hoop dat iemand een antwoord heeft. Groetjes, Mike Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 18
Michiel Geplaatst Januari 7, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Januari 7, 2007 de ondertiteling als los bestand of zit deze "vastgebakken" in de film? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
yvon Geplaatst Januari 7, 2007 Bijdragen: 1047 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/09/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst Januari 7, 2007 hoi. Heb je je dvd al gebrand dan dan is helaas een dvd gesneuveld . Maar heb je je film nog op je pc staan dan kun je je ondertiteling eronder goed doen met het programma subtitle work shop . Hier heb ik een site waar het je helemaal word uitgelegt hoe je het doet wel even naar beneden scrollen zie je het staan. http://www.ondertitels.info/help_view.php?id=52 yvon Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1k
Mike23 Geplaatst Januari 7, 2007 Bijdragen: 18 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/07/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 7, 2007 ik dacht dat de ondertiteling er los bij zit of zat ik zal even kijken of het nog lukt alvast bedankt O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 18
yvon Geplaatst Januari 7, 2007 Bijdragen: 1047 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/09/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst Januari 7, 2007 hoi. Als de ondertiteling er los bij zit moet je de film dus eerst voorzien met onderiteling. Als je dus de srt( ondertiteling bestandje zo noemen ze dat) kun je niet met nero branden want nero herkent de srt bestand niet. Yvon Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie