Spring naar bijdragen

SABnzbd vraagje

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  7
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

1. Vreet SABnzb veel geheugen?

2. Is het mogelijk om SABnzbd automatisch te starten als windows is gestart? Of is dit niet aan te bevelen omdat hij veel geheugen vreet?

3. Is er een verschil qwa download snelheid tussen SABnzbd en andere programma's zoals grabit, newsleecher etc.

4. Is SABnzbd een goed programma of is grabit/newsleecher/dc++ beter? en waarom.

Alvast bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 7
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

• Bijdragen:  1047
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  56

hoi.

1 nee hoor valt best mee.

2 Ik zou het je niet aan raden het is verstandiger het alleen op te starten waneer je hem nodig

hebt.( zit het op je desktop ofzo is makkelijker te vinden)

3 Het verschil hiervan is dat je het van je server download en je hoeft geen poort forwarden te

doen zoals je met grabbit enz wel moet doen Je server moet het alleen wel ondersteuenen maar

dat is 99% wel het geval

mocht het niet zo zijn kun je ook ander server ervoor gebruiken

je download snelheid hangt af van het pakket wat je van je server hebt is het de goedkoopste ja

dan is de download niet veel en de snelheid hangt ook van je proveider af ( ik weet niet waar

je bij zit)

3 Ik vind het wel een goed programma maar het is wat ingewikkelder en moeilijk om bepaalde film

te vinden omdat er geen zoekmachine echt bij zit.

Maar als je het eenmaal onder de knie hebt is het best makkelijk.

verschil is dus het zoeken naar films en de snelheid is in mijn geval wat hoger dan bv grabbit enz.

Ik hoop je hiermee geholpen te hebben.

yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...