manzikal Geplaatst Januari 6, 2007 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/06/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 6, 2007 Hallo, ik heb vandaag een film (Happy Feet) gedownload. Na het downloaden had ik een kleine 50 bestanden van zo'n 15 mb. Om precies te zijn met de naam imbt-xvid-hpft.r00, r01 etc.. Ik weet alleen niet hoe ik nu de film kan kijken. Moet ik alle bestanden samenvoegen? Ik heb nog meteen een andere vraag. Na het downloaden van Nero7, kon ik het programma gaan installeren. Ik kom alleen niet verder vanwege een serienummer dat verlopen is. Kan ik ergens een juist serienummer vandaan halen? Alvast bedankt voor de reactie! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
manzikal Geplaatst Januari 6, 2007 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/06/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 6, 2007 Hallo, ik heb vandaag een film (Happy Feet) gedownload. Na het downloaden had ik een kleine 50 bestanden van zo'n 15 mb. Om precies te zijn met de naam imbt-xvid-hpft.r00, r01 etc.. Ik weet alleen niet hoe ik nu de film kan kijken. Moet ik alle bestanden samenvoegen? Ik heb nog meteen een andere vraag. Na het downloaden van Nero7, kon ik het programma gaan installeren. Ik kom alleen niet verder vanwege een serienummer dat verlopen is. Kan ik ergens een juist serienummer vandaan halen? Alvast bedankt voor de reactie! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Michiel Geplaatst Januari 6, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Januari 6, 2007 Hallo, 1e vraag: als het goed is zitten alle bestanden in 1 map die de naam happy feet heeft. deze map kun je in nero invoegen en branden. nero zet alle bestanden aanelkaar en zo heb je je film 2e vraag: kijk even bij:http://www.serials.ws/index.php, of http://www.serialsite.com/ btw je kunt voorlopig vooruit met de trialversie van nero succes O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
manzikal Geplaatst Januari 6, 2007 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/06/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 6, 2007 Ok, bedankt! Ik ga het proberen.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Michiel Geplaatst Januari 6, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Januari 6, 2007 succes O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
yihaa Geplaatst Januari 6, 2007 Bijdragen: 696 Waardering: 2 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/03/06 Status: Offline Actief: Januari 19, 2015 Delen Geplaatst Januari 6, 2007 Als ik naar de bestandnaam en codering kijk lijkt het een RARfile te zijn. Daarin zit een imagebestand met de xvid codec? Dan zou je dit moeten doen; Je start Winrar op. File>browse folder>select file. Dan klikken op rar(part)01>op extract to klikken> Locatie voor de uitgepakte bestanden kiezen>ok klikken Als winrar klaar is vindt je de iso in de map die je geselecteerd hebt. Als het idd een avi is en je wilt hem op dvd branden dan moet je hem eerst converteren naar dvd formaat(mpeg2) een programma daarvoor staat in de downloads van DukeN (ConvertXtoDVD) Ablieft en suucces ermee yihaa Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 696
manzikal Geplaatst Januari 6, 2007 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/06/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 6, 2007 Bedankt voor de info.. De files moesten inderdaad nog uitgepakt worden mbv winrar. Nu nog de ondertiteling fixen, maar dat stond al her en der beschreven. Dan is mn eerste film af! Thanx voor de reacties Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Michiel Geplaatst Januari 7, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Januari 7, 2007 geen probleem O0 mocht je er niet uitkomen, gewoon hier je vraag/ vragen stellen. we helpen graag Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie