Spring naar bijdragen

Newsleecher's SuperSearch

Gast ocram

Aanbevolen reactie

Hallo,

Ik heb nu het volgende probleem :

Sinds een maand of 2 gebruik ik het programma Newsleecher, daarbij zat toen ook de SuperSearch functie, erg handig ! Alleen nu kreeg ik vorige week een melding dat ik opnieuw de Key + Naam in moest vullen, en aangezien ik alleen maar een Key heb was dat dus een probleem.

Nu probeerde ik andere versies (incl. SuperSearch) te downloaden maar die werken ook allemaal niet, ( newsleecher zelf wel, alleen supersearch functie niet)

Ik heb op FTD meerdere mensen met dit probleem gezien maar ik weet nog steeds geen oplossing, behalve Koala FTD Search te gebruiken ( die maakt automatisch NZB's) of een programmaatje van ene "Joop" maar dat begrijp ik niet echt)

Ik zou erg blij zijn als iemand mij kan helpen met een goede versie van Newsleecher incl. Supersearch kan helpen, want ik vond het toch een stuk handiger werken, je weet dat tenminste zeker dat je alle bestanden van een bepaalde post heb, met nzb's willen de par files nog wel eens missen.

Alvast Bedankt !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Populaire dagen

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...