Gast pubel Geplaatst Januari 5, 2007 Delen Geplaatst Januari 5, 2007 Nu zit ik al een tijd te zoek maar ik kan het gewoon niet vinden > > > Weet iemand waar je Word kan downloade want ik word nu gek :-[??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
ma.blok Geplaatst Januari 5, 2007 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 55 Delen Geplaatst Januari 5, 2007 Hoi Pubel, Heb net bij shareaza (www.shareaza.com) gekeken en wordt volop aangeboden. Als je zoekt op "microsoft word" dan gaat er een wereld voor je open. Succes Marcel :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
Gast pubel Geplaatst Januari 5, 2007 Delen Geplaatst Januari 5, 2007 Ok bedankt :) !! Ik ben hem nu aan het downloadeñ! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Januari 5, 2007 Delen Geplaatst Januari 5, 2007 je kunt beter zoeken op 'office 2003' of op 'office 2007' heb je meteen het hele pakket! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Wesley Geplaatst Januari 5, 2007 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Januari 5, 2007 is de virus van word inmiddels verholpen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
Gast Dusszz Geplaatst Januari 5, 2007 Delen Geplaatst Januari 5, 2007 hij is verholpen ja, maar de patch komt bijd e maandelijkse patchdag bron: ---> http://www.nu.nl/news/935406/53/Microsoft_dicht_acht_lekken_in_Windows_en_Office.html Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie