DigiDjeff Geplaatst Januari 4, 2007 Bijdragen: 105 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/04/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Januari 4, 2007 Ik heb een tijdje geleden oblivion gekocht maar me buurjongen vind die game ook helemaal te gek. Daarom leent hij me game maar kan ik hem niet spelen, en als ik hem heb kan hij hem weer niet spelen. Daarom heb ik naar een crack gezocht en heb ze ook wel gevonden. Maar of ze doen het niet, of het update lukt niet. Daarom vraag ik of iemand een goeie crack voor oblivion kan vinden . BTW, soms kan ik bij bittorrent iets niet downloaden. Dan begint die niet. Hebben andere mensen daar ook last van? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 105
Gast Dusszz Geplaatst Januari 4, 2007 Delen Geplaatst Januari 4, 2007 op www.gamecopyworld.com staan meestal wel goede cracks!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
DigiDjeff Geplaatst Januari 4, 2007 Bijdragen: 105 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/04/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst Januari 4, 2007 Ja, daar had ik ook gekeken. Maar daar staat zoveel dat ik er niet veel wijzer van werd. En als ik er iets heb gedownload kan ik hem niet uitpakken met WinZip >_< Dan zie ik dit: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 105
Gast Dusszz Geplaatst Januari 4, 2007 Delen Geplaatst Januari 4, 2007 hmm zelf geen last van. pak hem uit met winRAR en doet het gewoon! miss even proberen! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
DigiDjeff Geplaatst Januari 4, 2007 Bijdragen: 105 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/04/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst Januari 4, 2007 Ja, nu kan ik hem uitpakken. Nouja, nu staat er dat ik binkw32.dll niet heb. Die heb ik gedownload maar die moet ik in windows\system directory plaatsen. Maar waar kan ik dat vinden? Jaja, ik kan lastig zijn, ik weet het XD Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 105
Gast Dusszz Geplaatst Januari 4, 2007 Delen Geplaatst Januari 4, 2007 welk bestand heb je gedownload?? ik had de english no cd crack ik kreeg gewoon een .exe bestand en die moet je in de installatie map plaatsen. want lijkt me niet echt slim om met die dll bestandjes te gaan rommelen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
DigiDjeff Geplaatst Januari 4, 2007 Bijdragen: 105 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/04/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst Januari 4, 2007 Ik heb volgens mij dan dezelfde gedownload: The Elder Scrolls 4 v1.0 (v1.0.228) [ENGLISH] No-DVD/Fixed EXE Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 105
Gast Dusszz Geplaatst Januari 4, 2007 Delen Geplaatst Januari 4, 2007 Nee lijkt erop ik had deze even uitgepakt:----> The Elder Scrolls 4 v1.1.511 [ENGLISH] No-DVD/Fixed EXE bij deze kreeg ik niet de melding van dat dll bestandje Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
DigiDjeff Geplaatst Januari 4, 2007 Bijdragen: 105 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/04/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst Januari 4, 2007 Heb daar ook die foutmelding . Dus doe ik het Dll bestandje maar wel in de map. Weet jij dan waar ik windows\system directory kan vinden? En alvast heel erg bedankt voor het snel reageren op me vragen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 105
Gast Dusszz Geplaatst Januari 4, 2007 Delen Geplaatst Januari 4, 2007 C:/ Windows System maar ik heb het bestandje ff voor je uitgepakt en even op een servertje gegooid, dus je kunt HIER de crack ook downloaden!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
DigiDjeff Geplaatst Januari 4, 2007 Bijdragen: 105 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/04/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst Januari 4, 2007 Gedownload en krijg de zelfde fout. Toen heb ik het dll bestand in een map gedaan. Daarna kreeg ik deze fout: kan entrypoint van procedure_binkcopyTobufferrect@44 niet vinden Dll-bestand binkw32.dll Ik heb iets gedownload: Bink and smacker maar hij geeft nog steeds de zelfde fout >_<. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 105
gamefreaks Geplaatst Januari 5, 2007 Bijdragen: 189 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/08/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Januari 5, 2007 gooi het spel eraf en installeer um opnieuw dan heb je dat .dll bestand weer of geef je computer de zoekopdracht en persoonlijk zou ik niet winzip gebruiken maar winrar pakt beter en makkelijker uit (vindt ik). Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 189
DigiDjeff Geplaatst Januari 6, 2007 Bijdragen: 105 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/04/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst Januari 6, 2007 Ja, hij doet het. Even opnieuw geinstaleerd en het werkt ;D. Bedankt alle 2 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 105
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie