Spring naar bijdragen

waar de download weer aan te zetten na opnieuw starten computer?

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

mijn computer heb ik net opnieuw opgestart en nu staan die download icoontjes van bittornado niet meer op mijn scherm en ik weet ook niet waar ik ze anders weer kan aanzetten.

moet ik nu helemaal opnieuw beginnen met downloaden en die halve files weggooien of kan ik die ergens laten hervatten?

gr Tim

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Je hebt waarschijnlijk de torrent geopend via het internet en niet tijdelijk opgeslagen, wat je kan doen is weer naar dezelfde site gaan en daar weer exact de zelfde torrent downloaden, als je die vervolgens opent vraagt hij waar je de bestanden wilt opslaan, als je dan weer gewoon de map selecteert waar de andere bestanden al instaan, gaat hij gewoon verder waar hij gebleven was.

Om dit te voorkomen in de toekomst, kun je het torrent bestandje tijdelijk opslaan op je bureablad. Zo kun je zonder problemen je pc rebooten en weer verder gaan waar je gebleven was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

• Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

thank you!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...