Spring naar bijdragen

WEET IEMAND HOE DIT KAN?

impreza010

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  54
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo,

ik heb een paar problemen met me pc.

eerst even wat informatie over mijn pc:

Het is een pentium 4  3Ghgz, 512MB werkgeheugen, XFX Geforce 7600GT  256MB video kaart, Windows XP professional...

Normaal is de pc wel snel enzo maar als ik wil opnemen met microfoon (voice clip bij MSN) dan loopt hij helemaal vast en moet ik hem aan de achterkant uit zetten. MSN 8.0 kan ik er niet opzetten want dan loopt hij ook vast (heb nu 6) maar dat hoort hij wel gewoon makkelijk aan te kunnen.

En als ik NFS Carbon aan het spelen ben, dan doet hij het perfect en dan ineens na 30 minuten sluit hij zichzelf af. Als ik Rollercoaster tycoon 3 op wil starten dan word het beeld zwart en begint het lampje te knipperen, en als ik een filmpje wil bekijken met windows media player dan loopt hij ook vast en ken ik hem ook aan de achterkant uitzetten...

Ik heb er al met iemand over gesproken die er meer verstand van heeft dan ik, maar die begreep ook niet hoe dit kan. Het is heel irritant en ik hoop dat iemand een oplossing heeft    :-\

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 54
  • Reacties 20
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  15

je hebt een prima computer, en nfsc is een zwaardere spel dan rollercoaster. :/ heb je de computer pas gekocht? welk lampje knippert dan?.

heb je de nieuwste driver van je nvidia kaart?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 15

bij rollercoaster dan hoor ik het beeldscherm uitgaan, en dan begint het lampje van het beeldscherm te knipperen net alsof hij op stand-by staat... op de site van Geforce staat niet bij welke versie de driver is, maar is die van de site dan altijd de nieuwste? want dan instaleer ik die (ik heb nu versie 96.89)

maar de driver van de videokaart heeft toch niks te maken met een voiceclip verzenden op msn? en al zou hij een oude driver hebben moet ik toch wel een lullig filmpje kunnen bekijken met windows media player?  :P  Ik heb deze pc niet pas gekocht, ik heb hem van iemand gekregen (denk niet dat hij heel oud is) maar er stond allemaal zooi op en had geen zin om alles uit te zoeken dus ik had toen de pc geformateert en windows xp erop geinstalleerd...  nadat deed hij pas zo vreemd, maar het kan niet aan het cd'tje van windows liggen denk ik want die heb ik ook op andere pc's geinstalleerd en daar deed alles het gewoon perfect  ???   

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 54

• Bijdragen:  1191
  • Leeftijd:  55

Hoi impreza010,

Wat je kunt doen;

CCleaner dowloaden via www.ccleaner.com en die je computer schoon laten maken.

Trouwens, is de PC van een bepaald merk (DELL of compaq ofzo)

Marcel :cool2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.2k

Hoi impreza010,

Wat je kunt doen;

CCleaner dowloaden via www.ccleaner.com en die je computer schoon laten maken.

Trouwens, is de PC van een bepaald merk (DELL of compaq ofzo)

Mijn pc is echt heeeelemaal leeg  :P dus daar zal het niet aan liggen maar ik zal proberen  :) uhh merk van de pc is Fujitsu Siemens...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 54

Hoi impreza010,

De reden waarom ik naar het merk vraag;

Grote computer aanbieders hebben vaak allerlei programma's en drivers op een beveiligd deel van de C schijf gezet. Zogenoemde fabrieksinstellingen.

Als dat bij jouw computer ook het geval is geweest en je hebt nu de schijf geformateerd kan er belangrijke informatie voor het moederbord of de BIOS verdwenen zijn.

Heb je enig idee of dat zo is?

Een andere reden voor de problemen die je hebt zou ik anders ook niet weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.2k

Hoi impreza010,

De reden waarom ik naar het merk vraag;

Grote computer aanbieders hebben vaak allerlei programma's en drivers op een beveiligd deel van de C schijf gezet. Zogenoemde fabrieksinstellingen.

Als dat bij jouw computer ook het geval is geweest en je hebt nu de schijf geformateerd kan er belangrijke informatie voor het moederbord of de BIOS verdwenen zijn.

Heb je enig idee of dat zo is?

Een andere reden voor de problemen die je hebt zou ik anders ook niet weten.

Ja dat zou heel goed kunnen, niet zo slim van mij  :redface:

enig idee hoe je dat terug krijgt of hoe het op te lossen is?

(als dat het is)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 54

• Bijdragen:  3532
  • Leeftijd:  53

sorry dat ik me ermee bemoei, maar heeft degene die jou de PC heeft gegeven geen back-up of hertsel cd of dvd?

meestal na het installeren moet je deze aanmaken voor het geval dat..

hier staan dan de fabriekstinstellingen etc op

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3.5k

sorry dat ik me ermee bemoei, maar heeft degene die jou de PC heeft gegeven geen back-up of hertsel cd of dvd?

meestal na het installeren moet je deze aanmaken voor het geval dat..

hier staan dan de fabriekstinstellingen etc op

Oh zou mischien wel kunnen, moet ik vragen als ik hem weer ziet...

maar wat staat er dan eigenlijk op de dvd? drivers ofzo? want die heb ik allemaal al  ;)

maar kan je die dvd/cd ergens downloaden? voor als er belangrijke dingen op staan...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 54

• Bijdragen:  15

als je weet welk model je hebt van Fujitsu Siemens kun je ook op http://www.fujitsu-siemens.nl/support/downloads.html kijken voor al je drivers. als hij er bij staat is het geen probleem dat je je harde schijf hebt geformatteerd(als je nog steeds dezelfde hardware hebt)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 15

ik heb volgens mij alle drivers al, ik had zo'n programma gedownload die zoekt wel drivers je nodig hebt en toen had ik ze allemaal geinstalleert (USB poorten geluid enzo)

ik heb NFS carbon trouwens ondanks dat hij soms uitviel toch uit kunnen spelen  ;D maar denken jullie dat het aan de drivers ligt? van welk hardware dan?  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 54

Hoi Impreza010,

Ik heb je vanmiddag nog een persoonlijk bericht gestuurd. Heb je die al gelezen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.2k

Hoi Impreza010,

Ik heb je vanmiddag nog een persoonlijk bericht gestuurd. Heb je die al gelezen?

hoe moet dat? srry ben nieuw hier  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 54

Hoi Impreza010.

Als je links van deze site onder INLOGGEN kijkt zie je jouw inlognaam staan. Als het goed is zie je daar dat je een persoonlijk bericht hebt. Gewoon op de letters persoonlijke berichten klikken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.2k

Even voor de goede orde en de overige kijkbuiskindertjes;

Heb Impreza010 een berichtje gestuurd over het volgende;

Veel storingen in een computer wordt vaak veroorzaakt door statische electriciteit. Met name als veel data verwerkt moet worden (videokaart!) als je dan je computer niet op een geaard stopcontact hebt aangesloten kunnen, let wel kunnen er storingen optreden ook zoals Impreza010 ze in zijn eerste bericht heeft omschreven.

Mijn tip dus; sluit je computer aan op een geaard stopcontact.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.2k

kheb het gedaan maar alle problemen blijven gewoon... ik vind het echt heeel irritant dat met een simpel klikje op voiceclip gewoon heel me pc vast loopt... ik krijg echt de neigingen om dit ding uit het raam te gooien  :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 54

mbt de backup cd's/ dvd: hier staan idd drivers op maar ook bepaalde bestanden die benodigd zijn mbt de juiste configuratie van je PC (moederbord etc)

ik zeg niet dat het hieraan ligt, maar acht het wel waarschijnlijk.

oplossing: ik weet het het is veel werk, maar leeghalen (echt leeg) en opnieuw opbouwen met de juiste backup gegevens en een juiste windows XP, sorry :'(

daarna, als het nog niet lukt, mag je 'm uit het raam gooien, hahaha ;D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3.5k

ik heb nu windows vista ultimate geinstalleerd, en nu doet rollercoaster 3 het wel  ;D alleen me draadloos netwerkkaart doet het nu niet, als ik op het icoontje klik staat er can't load blablabla...

maar nu weer ik iig dat het met me gebrande xp cd'tje te maken had  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 54

Hoi Impreza010,

Toch je XP niet helemaal goed dus.

Voor wat betreft je netwerkkaart; Bij internetverbinding van windows je instellingen wijzigen in draadloos netwerk (hij zal dan vragen met welke hardware en dan kun je je netwerkkaart installeren)

Succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.2k

jaah krijg het niet te vinden, vista is een beetje wennen.

maar ik leen wel gewoon even een andere xp van een vriend en

dan doet hij het hopelijk wel gewoon weer goed...

Maar bedankt iedereen!  ;D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 54

opgelost, dan kan er een slotje op O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3.5k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

Files 3.8 Nu Beschikbaar voor Download We zijn verheugd om aan te kondigen dat Files 3.8 nu beschikbaar is voor download! Deze nieuwste update van de populaire bestandsbeheerder voor Windows 10 en 11 introduceert een scala aan nieuwe functies die uw gebruikerservaring aanzienlijk zullen verbeteren. Hieronder vindt u een overzicht van de belangrijkste vernieuwingen: Beheer Tags vanuit de Zijbalk U kunt nu eenvoudig tags beheren vanuit de zijbalk. Door met de rechtermuisknop op het taggedeelte te klikken, krijgt u de optie "Beheer tags" te zien. Hier kunt u tags aanmaken, verwijderen of bewerken, wat het organiseren van uw bestanden nog eenvoudiger maakt. Snelle Toegang tot Storage Sense Voor de frequente gebruikers van Storage Sense is er goed nieuws: Files 3.8 maakt het gemakkelijker om toegang te krijgen tot deze functie. U kunt Storage Sense openen via de Command Palette, een aangepaste snelkoppeling toewijzen, of met de rechtermuisknop op een schijf in de zijbalk of op de startpagina klikken. Ondersteuning voor Alternatieve Gegevensstromen Naast het lezen van alternatieve gegevensstromen, stelt Files 3.8 u nu ook in staat om deze te creëren. Met deze functie kunt u extra gegevens aan uw bestanden toevoegen zonder de primaire inhoud te wijzigen. Het aanmaken van alternatieve gegevensstromen is beschikbaar via het contextmenu (standaard uitgeschakeld), de Command Palette of een sneltoets. Nieuwe Acties Files 3.8 bevat nieuwe acties die toegankelijk zijn via de Command Palette of aangepaste sneltoetsen. Tot de nieuwe acties behoren het kopiëren van het pad naar de huidige map, het plakken van items vanuit het klembord als snelkoppelingen en het sluiten van alle tabbladen (Ctrl + Shift + W). Verbeteringen aan Archiveringsinstellingen De aangepaste instellingen voor bestandcompressie worden nu opgeslagen tussen sessies, waardoor uw archiveringsprocessen nog efficiënter worden. Overige Verbeteringen Hieronder vindt u de rest van de changelog: - De privacybeleid-URL is bijgewerkt. - De responsiviteit van de kaarten in de schijfwidget is verbeterd. - Een probleem opgelost waarbij een WSL-prompt soms tijdens het opstarten verscheen. - Een probleem opgelost waarbij het annuleren van slepen en neerzetten de geselecteerde items wist. - Een probleem opgelost waarbij bulk hernoemen de sorteervolgorde niet volgde. - De plaatsing van het contextmenu op de startpagina is gecorrigeerd. U kunt Files downloaden via de Microsoft Store via  deze link De app is ook gratis beschikbaar op de officiële website. We hopen dat u geniet van de nieuwe functies en verbeteringen in Files 3.8 en dat deze update uw bestandsbeheerervaring naar een hoger niveau tilt!

bikerbob

Geplaatst

Probeer eens opnieuw te registreren.
  • Recente prestatie

• ajeew heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...