jann Geplaatst Januari 1, 2007 Bijdragen: 94 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/25/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 1, 2007 hey als ik een spel gedownload heb (eender welk) en ik wil het uitpakken geeft hij altijd de foutmelding dat ik te weinig schijfruimte heb terwij ik nog 83.8 GB over heb ik denk dus dat ik mijn schijf moet formateren en dan in meerdere schijven moet indelen. maar hoe formateer ik en moet ik daarna gewoon windows terug installeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 94
henry1970 Geplaatst Januari 1, 2007 Bijdragen: 8 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/27/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 1, 2007 Goede morgen Nou als je je schijf inderdaad leeg gaat maken he dus windows xp erop nieuw op gaat alles weg inclusief alle bestanden die je op je c schijf hebt staan.Maar je kan met partition magic meerdere partitions maken.Ik weet het niet zeker of je het met xp ook kan doen.zonder dat je je schijf leeg hoeft te maken. henry Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 8
Erwin. Geplaatst Januari 1, 2007 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Januari 1, 2007 hey als ik een spel gedownload heb (eender welk) en ik wil het uitpakken geeft hij altijd de foutmelding dat ik te weinig schijfruimte heb terwij ik nog 83.8 GB over heb ik denk dus dat ik mijn schijf moet formateren en dan in meerdere schijven moet indelen. maar hoe formateer ik en moet ik daarna gewoon windows terug installeren hey jann waarschijnlijk staat jou c: schijf op FAT(32) dan kan hij geen grotere bestanden aan dan 4 GB en denk dus dat jou film groter is. om dit op te lossen moet je je c: schijf omzetten naar NTFS Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
jann Geplaatst Januari 1, 2007 Bijdragen: 94 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/25/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 1, 2007 hij staat al op ntfs maar hoe kan ik formateren en is het gemakelijk om de computer in te delen in meerdere schjven, of is er een andere mogelijkheid om meer ruimte op mijn scijf te krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 94
yvon Geplaatst Januari 2, 2007 Bijdragen: 1047 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/09/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst Januari 2, 2007 hoi. nou als hij al staat op NTFS dan hoef je hem niet te formateren hoor. En ja je kunt het beste je schijf in meerderen delen te verdelen ik heb bv dus de c en d en e en f en tot slot de g schijf. Het is makkelijker want ik mijn E schijf doe ik al mijn films en in mijn D schijf doe ik mijn spelletje's is dan wat overzichterlijker namelijk. Als je dit ook wilt moet je geloof ik weet het niet voor 100% zeker je pc opnieuw laten instaleren en het dan gaan verdelen. EN op de vraag kan ik niet meer schrijf ruimte vrij maken ja dat kan wel dan moet je kijken of je bepaalde programma's eraf kunt halen die je niet veel meer gebruikt dus niet in de windows zelf natuurlijk maar bepaalde programma's die je hebt hebt gedownload. yvon Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1k
jann Geplaatst Januari 3, 2007 Bijdragen: 94 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/25/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 3, 2007 maar dat opnieuw installeren doe ik toch door mijn computer te formateren he? Of hoe doe ik dat anders? ik kan windows toch niet gewoon deïnstalleren? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 94
yvon Geplaatst Januari 3, 2007 Bijdragen: 1047 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/09/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst Januari 3, 2007 Hoi Als je de c schijf formateerd dan is alles weg en ga je alles opnieuw instaleren dat klopt. Maar als je bv meerderen schijfen zou hebben zeg maar kun je het formateren per schijf ook doen. Maar dan moet je de schijf die je dus formateerd helemaal leeg halen en het op de andere schijf zetten in bv de E schijf. Dit doe je meestal als je dus fat 32 hebt en het over wil zetten naar NTFS dan kun je dat per schijf doen. Maar niet je c schijf als je die dus formateerd is alles leeg en dan moet je alles dus opnieuw instaleren daar is dan geen anderen oplossing voor. yvon Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1k
Erwin. Geplaatst Januari 3, 2007 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Januari 3, 2007 je kan je pc opnieuw installeren zonder dat je al je documenten kwijt ben je moet windows installeren zoals je altijd doet en dan bij de vraag over formatteren kies je voor de optie : geen wijzigingen aanbrengen aan het bestandstype dan vervangt hij alleen je windows je krijg gwoon een nieuwe gebruiker bij op de pc met een hele nieuwe windows je oude gebruiker bestaat dan nog en dus kan je al je documenten terug halen die in mijn documenten stonden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
jann Geplaatst Januari 4, 2007 Bijdragen: 94 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/25/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 4, 2007 maar dan moet ik eerst windows deïnstalleren hoe doe ik dat? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 94
gamefreaks Geplaatst Januari 4, 2007 Bijdragen: 189 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/08/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Januari 4, 2007 je kunt ook de harde schijf klonen dat je er 2 van hebt dan veel meer ruimte hebt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 189
jann Geplaatst Januari 4, 2007 Bijdragen: 94 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/25/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 4, 2007 is dat aan te raden? of zitten daar ook gevaren aan ik heb wel maar 1 harde schijf Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 94
gamefreaks Geplaatst Januari 4, 2007 Bijdragen: 189 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/08/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Januari 4, 2007 nee,, tenminste bij ons niet maar misschien ligt het bij ons wat anders want wij hebben allemaal illigale software en hardware op de PC staan maar ik denkt dat het wel mogelijk is kijk maar ff op deze site daat staat ut wel op :cool2: http://www.dedigitalerevolutie.tv/ hier staat het een en andere in O0 succes greetzz Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 189
jann Geplaatst Januari 5, 2007 Bijdragen: 94 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/25/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 5, 2007 hey zou dit iets zijn voor mij: http://www.symantec.com/nl/nl/home_homeoffice/products/features.jsp?pcid=sp&pvid=pm80 maar heb ik echt meer ruimte op mijn schijf als ik die indeel in partities mijn schijf blijft tenslotte even groot Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 94
gamefreaks Geplaatst Januari 5, 2007 Bijdragen: 189 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/08/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Januari 5, 2007 doe maar wat jou het beste lijkt O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 189
jann Geplaatst Januari 7, 2007 Bijdragen: 94 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/25/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 7, 2007 in heb nu mijn schijf ingedeeld in twee partities ik denk dat ik het antwaoord al weet maar... kan ik alle bestanden op die extra schijf zetten en al mijn besturingssytemen op de c: schijf laten staan? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 94
yvon Geplaatst Januari 7, 2007 Bijdragen: 1047 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/09/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst Januari 7, 2007 yes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1k
gamefreaks Geplaatst Januari 8, 2007 Bijdragen: 189 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/08/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Januari 8, 2007 wij hebben het zo de games in de ene de films in de andere en dan hebben we nog iets Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 189
Wesley Geplaatst Januari 8, 2007 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Januari 8, 2007 Ik heb 2 schijfen op de c schijf alle windows dingen, virus scanners alles wat belangrijk is om je pc goed te draaien en op de d schijf alle overige dingen spelletjes en films maar ga er ook over nadenken om meerdere schijfen te nemen is wel zo handig Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
jann Geplaatst Januari 10, 2007 Bijdragen: 94 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/25/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 10, 2007 als ik mijn schijf ga formateren, kan ik dan ook kiezen welke partitie ik deformateer of moet ik heel de schijf formateren. en zo ja, hoe kan ik mijn schijf formateren of moet ik dan naar een computerwinkel gaan Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 94
gamefreaks Geplaatst Januari 10, 2007 Bijdragen: 189 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/08/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Januari 10, 2007 maar wil je je schijf formateren kijk eerst ff waar hij op staat want als hij op FAT staat dan moet je het wel doen ja.. maar als hij op NFTS staat dan moet je het niet doen want dan staat hij al goed greetzzz O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 189
jann Geplaatst Januari 11, 2007 Bijdragen: 94 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/25/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 11, 2007 ja hij staat al op ntfs, maar mijn schijf werkt toch niet helemaal zoals het moet als ik een spelletje download vb. gtr2 dan kan hij het niet uitpakken omdat mijn volume te klein is terwijl ik op m'n 2e partitie nog 43.6 GB over heb Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 94
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie