marcel010 Geplaatst December 30, 2006 Bijdragen: 12 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/28/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 30, 2006 hoi ik wil me muziek op een dvd branden als ik dat doe dan vind me dvd speler de dvd niet maar als ik mp3 op een cd zet vind hij ze wel hoe zou dat komen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 12
ma.blok Geplaatst December 30, 2006 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 55 Delen Geplaatst December 30, 2006 Hé, Marcel. Met welk programma brand je? Want met NERO zou het gewoon moeten kunnen. Marcel :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
marcel010 Geplaatst December 31, 2006 Bijdragen: 12 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/28/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 31, 2006 ik brand met nero maar ik brande ze als mp3 en dat is niet goed ik moet ze als iso branden geloof ik Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 12
pchulp alkmaar Geplaatst Januari 2, 2007 Bijdragen: 26 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/24/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 2, 2007 Ik neem aan dat je de dvd hebt gebrand als data dvd. Dus gewoon de mp3 bestanden erop gezet. Normaal gesproken moet je dvd speler, die dus geschikt is om mp3 bestanden af te spelen, deze dvd herkennen. Heb je voor het branden het vinkje nog gezet om de dvd af te sluiten na het branden. Sommige dvd spelers kunnen hiermee niet overweg, als de dvd niet is afgesloten. Probeer de dvd is in een andere speler, bv. bij de buren of vrienden. Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 26
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie