Spring naar bijdragen

spyware

jann

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  94
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

hey

als ik een site open (eender welke) dan krijg ik een reclame advertentie

!zeer verevelend!

ik heb ad-aware nog eens laten scannen en alle spyware eraf gegooid maar als ik dan internet open dan krijg ik weer diezelfde reclameadvertenties.

Is dat dan wel spyware?  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 94
  • Reacties 15
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  5250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

ja het is spyware en ik kan u aanraden om een pop up blokker te gebruiken :)

of de firewall aanzetten of iets strenger maken ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 101
  • 5.3k

is dat dan ook geen vorm van spam? ;)

en die pop up blokker helpt ook niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 94

• Bijdragen:  788
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

heey,

ik heb hetzelfde probleem, maar niet bij elke pagina.

Ik heb al veel gedaan maar niks helpt! :-[

Ik begrijp he Jann, daat is ZEER VERVELEND. :-\

Als ik iemand een oplossing weet, wil ik hem ook wel weten!

greetz ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 788

• Actief:  

ben je zeker dat hij werkt?

Dan zal ik hem ook maar eens downloaden zeker.

Goed gevonden O0

greetz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 788

• Actief:  

heeey, ik heb het geïnstalleerd en heb de beveileging op het hoogste gezet,

maar ik blijf reclame krijge :-\, wat wel opvalt is dat het minder is dan vroeger O0

btw die full scan die duurt LAAAANG :D

Maxke006

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 788

ja,

hij houdt bij mij ook niet alles tegen  :-\

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 94

• Bijdragen:  26

Wat ook goed helpt is google toolbar.

http://www.google.nl/toolbar/intl/nl/webinstall.html

Na een installatie van windows is dit toch wel 1 van de eerste dingen die ik installeer.

Natuurlijk eerst een antivirus en een firewall programma.

Tja, sommige dingen hou je echt niet tegen.

Net op welke site je terecht komt.

Succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 26

• Bijdragen:  3532
  • Leeftijd:  53

ok programma:

http://www.hitmanpro.nl/hitmanpro/index.php?option=com_content&task=view&id=3&Itemid=9

(freeware)

niet schrikken: er worden allerlei programma's gedownload, maar dat hoort zo.

gewoon, wanneer er om wordt gevraagd "op alle" klikken en het komt goed.

dan heb je alle progs die je verder zouden moeten helpen O0

wanneer het programma klaar is zijn als het goed is alle irritante pop-ups etc van je PC verwijderd en je krijgt een mooi rapport te zien (duur wel even en je moet regelmatig bepaalde progs toegang geven tot internet)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3.5k

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   64
  • Prestatiepunten:  383
  • Dagen gewonnen:  3
  • Actief:  

wat bij mij erg goed help, is Avast!

Zoek even op google op: Avast! en download de gratis versie.

Of de pro versie, en zoek een serial code op internet (heb ik gedaan, staan er genoeg ;))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3
  • 2 weken later...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 94

• Actief:  

ok ik zal er direk eens aan beginnen O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 788

de computer gaat er wel veel trager door

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 94

maar dat is omdat er bij mij al een antivirus-programma opstaat

weet iemand een internet security programma dat je met je gewone anti-virus kunt laten draaien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 94

• Actief:  

bij mij houdt zonealarm ook alles tegen O0

en als iets niet tegenhoudt dan zet ik in de lijst en hij komt niet meer terug O0

en computer gaat er niet trager van

greetz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 788

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

De nieuwste update van CCleaner, versie 6.30, brengt een reeks verbeteringen met zich mee voor de populaire pc-schoonmaker. Een van de meest opvallende aanpassingen is de verfijning van de software updater, die nu nog effectiever zorgt voor het bijwerken van jouw programma's. Ook is de database met te actualiseren applicaties uitgebreid, wat betekent dat je nu nog meer software kunt updaten met één enkele klik. Jammer genoeg is niet alles voor een ieder een verbetering. Zie "De Gratis Versie" Verbeterde Browser Ondersteuning Daarnaast zijn er significante verbeteringen doorgevoerd voor de Chromium-gebaseerde browsers. CCleaner ruimt nu efficiënter de cache en ingevulde formulieren op, wat zorgt voor een snellere en schonere surfervaring. Ook zijn er diverse bugs opgelost, waaronder problemen met het updaten van de CCleaner-software zelf. Dit alles draagt bij aan een soepelere werking van het programma. Wat is CCleaner? CCleaner is één van de meest gewaardeerde tools voor het onderhoud van je pc, Mac of Android-apparaat. Met dit programma kun je moeiteloos tijdelijke bestanden, gebruikerssporen, cookies en internetgeschiedenis verwijderen. CCleaner ondersteunt populaire browsers zoals Firefox, Google Chrome, Edge, Opera en Safari, en helpt je bij het verwijderen van onder andere surfgeschiedenis en eerder ingevulde gegevens. Uitgebreide Functionaliteiten Naast het opschonen van je browser, heeft CCleaner ook de mogelijkheid om MRU-sporen (Most Recently Used) van verschillende programma’s te verwijderen, zoals Adobe, Microsoft Office en Windows Media Player. Het verwijdert ook ongewenste systeembestanden en index.dat-bestanden, en heeft een effectieve registry cleaner. Deze functie speurt naar fouten in het Windows-register en biedt de mogelijkheid om onnodige registersleutels te verwijderen. Je kunt eenvoudig een scan uitvoeren onder het tabblad 'Problemen' en vervolgens de gevonden fouten herstellen. Veilig Wissen van Bestanden Een van de unieke kenmerken van CCleaner is de optie voor veilige bestandsverwijdering. Deze functie overschrijft bestanden meerdere keren, zodat ze niet meer teruggevonden kunnen worden. Bovendien biedt CCleaner de mogelijkheid om hele harde schijven of vrije ruimte op die schijven volledig te wissen met de Gegevenswisser. Handige Hulpmiddelen CCleaner is niet alleen een krachtige schoonmaaktool, maar bevat ook handige functies voor het deïnstalleren van software, het bewerken van het startmenu, en het opsporen van dubbele bestanden. Daarnaast kun je browserextensies, toolbars en add-ons eenvoudig beheren via CCleaner. Een slimme toevoeging is de intelligente cookie-scan, die ervoor zorgt dat belangrijke cookies van populaire websites bewaard blijven tijdens een schoonmaakbeurt. Hierdoor hoef je je niet steeds opnieuw aan te melden op je favoriete sites. De Gratis Versie De gratis versie van CCleaner biedt steeds minder functionaliteit. Veel handige functies, zoals het optimaliseren van prestaties, het bijwerken van stuurprogramma's en software, zijn nu alleen beschikbaar in de betaalde versie. Dit kan frustrerend zijn voor gebruikers die gewend zijn aan de mogelijkheden die de gratis versie eerder bood. Daarnaast wordt je in de app regelmatig geconfronteerd met advertenties voor CCleaner Pro, wat de gebruikerservaring verder kan verstoren. De nadruk ligt steeds meer op het aanprijzen van de premium opties, waardoor de gratis variant steeds minder aantrekkelijk wordt. Dit is een trend die we steeds vaker zien bij softwareleveranciers, waarbij de focus verschuift naar het genereren van inkomsten via betaalde versies. Toch blijft de gratis versie een nuttig hulpmiddel voor basisopruiming en onderhoud van je systeem. Het is belangrijk om te overwegen welke functies je daadwerkelijk nodig hebt en of de investering in de betaalde versie gerechtvaardigd is. Voor gebruikers die regelmatig hun systeem willen optimaliseren en profiteren van de nieuwste functies, kan een overstap naar CCleaner Pro een slimme keuze zijn. Als je echter af en toe je computer wilt schoonmaken en geen behoefte hebt aan geavanceerde functies, dan kan de gratis versie nog steeds voldoende zijn. Overweeg goed wat jouw behoeften zijn en maak een weloverwogen keuze. Conclusie Met de release van CCleaner 6.30 biedt het programma een verbeterde gebruikerservaring en uitgebreide mogelijkheden om je systemen schoon en snel te houden. Of je nu een casual gebruiker bent of een fervente techneut, CCleaner blijft een waardevolle tool in je digitale arsenaal. Mis de kans niet om je apparaat optimaal te laten presteren met deze krachtige schoonmaaksoftware!

bikerbob

Geplaatst

Aankomende Zaterdag (16-11) en Zondag (17-11), is TorrentHeaven open voor registratie. Zorg dat je niet via een VPN of mobiel de registratie doet, want dan zal het worden afgewezen. Ga ook geen gebruik maken van een WEB-Client om te downloaden, dan zal je account geblokkeerd worden. Grijp deze kans om een account te maken op de NL torrentsite van Nederland. We zien je daar 
  • Recente prestatie

• Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...