ikke1987 Geplaatst December 27, 2006 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/27/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 27, 2006 Ik ben al een tijdje op zoek naar The Sims 2 maar kan hem nergens vinden... Kan iemand mij duidelijk, in stappen, uitleggen hoe je dit kunt downloaden?? Zelf heb ik weinig ervaring met downloaden dus dat maakt het extra moeilijk.... Super bedankt iig! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
ma.blok Geplaatst December 27, 2006 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 55 Delen Geplaatst December 27, 2006 Hoi Ikke, Waar download je nu mee (programma) Veilig maar niet zo snel is www.shareaza.com Weet wel zeker dat je hem daar vind. Na het installeren van het programma kun je via de knop 'zoeken' sims 2 invoeren. Wel zorgen dat je een programma zoekt. Als dan alles loopt zoals zou moeten laat shareaza na verloop van tijd zien wat ie allemaal gevonden heeft. Zorg er dan voor dat je sims 2 iso bestand download. Dit of deze bestanden kun je direct met NERO branden. Mocht je er niet uitkomen, meldt het even a.u.b. Marcel :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
Razor Geplaatst December 29, 2006 Bijdragen: 186 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/03/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 29, 2006 Je kunt het ook via torrents doen sites hiervoor zijn : www.isohunt.com, ... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 186
impreza010 Geplaatst Januari 8, 2007 Bijdragen: 54 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/02/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 8, 2007 download het programma azureus, en ga daarna na www.torrentspy.com. typ daar sims 2 in, zoek op welke de meest goeie berichten hebben en druk dan op downloa. Dan start Azureus het zelf op en gaat downloaden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 54
yihaa Geplaatst Januari 8, 2007 Bijdragen: 696 Waardering: 2 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/03/06 Status: Offline Actief: Januari 19, 2015 Delen Geplaatst Januari 8, 2007 UTorrent is een van de beste en gemakkelijkst te bedienen bittorrent Clienten zeker voor beginners. En ... je vindt hem in de downloads van DukeN. In deze topic van Wesley vindt je genoeg sites om van alles te vinden(http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,16640.0) Mvg. yihaa Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 696
Razor Geplaatst Januari 8, 2007 Bijdragen: 186 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/03/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 8, 2007 Ik heb bitcomet, ook een goei programma hoor O0 Maar je kan best de raad van de ervaren mensen hier opvolgen xD. Maar ik wou gwn ff zeggen dat Bitcomet ook een goei progje is . Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 186
maxke006 Geplaatst Januari 8, 2007 Bijdragen: 788 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/22/06 Status: Offline Actief: December 3, 2017 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Januari 8, 2007 heey, ik heb ook sims 2 gedownload en dat deed ik hier: http://www.torrentz.com/ (ligt momenteel ff offline, maar hij zal binnenkort wel trug on zijn O0) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 788
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie