jann Geplaatst December 26, 2006 Bijdragen: 94 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/25/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 26, 2006 hey ik wil pirates of the caribbean 2 kopieren doe ik dat het best met dvdshrink of door een avi-bestand van die dvd te maken als ik maar 1 dvd driver heb indien door een avi-bestand van de dvd te maken, met welk programma doe ik dat? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 94
ma.blok Geplaatst December 26, 2006 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst December 26, 2006 Hoi Jann, Heb het zelf met DVDshrink gedaan, maar alle exta's weggelaten (scheelt ruimte) Dus, alleen het Engelse geluid (AC3) en de Nederlandse ondertiteling meekopieeren. Heb daar een goed resultaat mee behaald. Als je een avi van de film maakt wordt de kwaliteit minder. ps Het kan zijn dat DVDshrink de beveiliging niet kan kraken. Dit kun je doen met DVDfab decrypter www.dvdfab.com Succes Marcel :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
jann Geplaatst December 26, 2006 Bijdragen: 94 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/25/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 26, 2006 bedankt en wat moet ik dan doen met de map VIDEO_TS hoe kan ik deze branden? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 94
ma.blok Geplaatst December 26, 2006 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst December 26, 2006 Hallo Jann, Je kunt deze rechtstreeks met NERO branden. Als het goed is heeft DVDshrink daar ook iets van gemeld. Voorwaarde is dus dat je een brandprogramma van Nero hebt. Via www.nero.com kun je trial versie downloaden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
jann Geplaatst December 26, 2006 Bijdragen: 94 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/25/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 26, 2006 ik weet het maar ik heb de dvd gekopieerd met dvdfab en die doet dat niet ik heb al geprobeerd met nero maar hij kan die map in zijn geheel niet branden op de dvd Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 94
ma.blok Geplaatst December 26, 2006 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst December 26, 2006 Hallo Jann, Oké, begrijp je probleem. Het bestand is te groot voor 1 DVD. Het volgende; 1; Start DVDshrink op 2; Laad met DVDshrink de video-ts map (via "open files") 3; De hele map met alles er in wordt zichtbaar. Voor het beste resultaat selecteer je alleen het mapje met main movie. Ook kun je een aantal vinkjes weghalen (alles behalve het engelse en Nederlandse deel) 4; Dan klik je op Backup (DVDshrink gaat nu vragen hoe je de film wilt "comprimeren" en welke regio geselecteerd dient te worden) zorg er a.u.b. voor dat je regiovrij selecteerd. 5; DVDshrink gaat nu encoden (zeg maar; geschikt maken om de hele film op 1 dvd te kunnen branden) 6; Daarna zal DVDshrink met gebruik makend van NERO vragen om media in je DVD station in te voeren en start het branden. 7; Voila, je DVD gekopieerd. Mocht het niet lukken hoor ik het wel. Succes Marcel :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
niceman Geplaatst Januari 1, 2007 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/26/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 50 Delen Geplaatst Januari 1, 2007 hoi ma.blok het klopt dat deze DVD bijna niet is te kopieren. Heb het al met DVDfab geprobeerd, shrink, DVD cloon. Niks werkt. nu heb ik wel met DVD fab decrypter een image op de harde schijf geplaatst van 7.8GB maar heb er nog geen schijfje voor (dual layer). met dvdfab dycrypter kun je nl. geen dvd5 selecteren alleen dvd9. Maar als iemand nog een andere oplossing heeft voor dit probleem, kaat het gerust weten. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
ma.blok Geplaatst Januari 1, 2007 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst Januari 1, 2007 Hoi Niceman, Heb hem zelf gekopieerd zoals ik boven heb omschreven. Dus de image die op je schijf staat kun je met DVDshrink inladen en branden (heb je dus geen dual layer nodig) Succes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
niceman Geplaatst Januari 2, 2007 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/26/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 50 Delen Geplaatst Januari 2, 2007 Hoi allemaal, het is gelukt potc 2 te kopieren. :banaan: :banaan: eerst maak je een image (ISO) file aan van de film, op je harde schijf dmv DVDfab decrypter. zorg wel dat je DVD idle op de achtergrond mee draait. daarna maak je met deamon tools een virtule schijf van de zojuist gemaakte image. daarna kun je met shrink de image verkleinen en direct op schijf branden. Groeten Niceman :duivel: :goodpost: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
ma.blok Geplaatst Januari 2, 2007 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst Januari 2, 2007 Hoi Niceman, Je hebt er wel een hoop werk van gemaakt door DVD idle mee te laten draaien en ook nog met Deamon tools een virtuele schijf te maken. Als je de ISO even tijdelijk op je harde schijf zet (DVDfab doet dat eigenlijk al) kun je de film direct vanaf je harde schijf branden. Maar ben toch blij dat het je gelukt is. (er leiden meer wegen naar Rome) Succes Marcel :cool2: Slotje? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie