GeurtSmit Geplaatst December 26, 2006 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/26/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 26, 2006 Hallo, mijn naam is Geurt. Ik ben 56 jaar en ik kan bijna gaan genieten van mijn vervroegde pensioen. Omda ik dat wat vrije tijd krijg wil ik het downloaden van films onder de knie zien te krijgen. Ik heb al een paar geprobeerd om dit onder de knie te krijgen maar steeds lukte het net niet helemaal!! Dan lukte het ene niet en dan weer het andere niet. Dus gooide ik het bijltje er bij neer. Nu, wil ik het toch doorzetten en via Duke het downloaden onder de knie zien te krijgen. O ja, dat vergat nog: ik ben bijna 35 jaar getrouwd!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
ma.blok Geplaatst December 26, 2006 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 55 Delen Geplaatst December 26, 2006 Welkom Geurt (mogen we Geurt zeggen) Welkom bij DukeN :welkom: Veel succes met downloaden, mocht je vragen hebben. Dat kan altijd. O ja, Bijna gefeliciteerd met je jubileum (ook aan je echtgenote natuurlijk) Marcel :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
yvon Geplaatst December 26, 2006 Bijdragen: 1047 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/09/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst December 26, 2006 hoi. Nou ik sluit me geheel aan MA.BLOK. Dus ook namens mij proficiat en welkom dus hier. En we slepen u er gewoon door heen als je iets niet snapt gewoon vragen En ik weet zeker dat u allemaal gaat lukken hoor mij is het ook gelukt, doormiddel van alles te vragen en niks is raar hier gewoon alles doen en dan komt het goed. Veel suc6 hoor yvon Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1k
Wesley Geplaatst December 27, 2006 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst December 27, 2006 :welkom: een bedankje kan ook wel soms op zijn plaats motiveert ons om nog meer te helpen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
mienblouse Geplaatst December 27, 2006 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/27/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 27, 2006 Hallo, ik ben Geert wil graag het downloaden ed onder de knie krijgen en denk dat ik veel van deze site kan leren dmv het forum ed. Dus ik hoop dat ik op veel steun mag rekenen want ik ben echt een leek op dit gebied. groetjes Geert. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Wesley Geplaatst December 27, 2006 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst December 27, 2006 :welkom: we gaan je erdoor heen helpen geert binnen een paar dagen ben jij een top downloader Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
Eagles Geplaatst Januari 2, 2007 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Januari 2, 2007 wat moet ik nog zeggen!!!!!!!!! WElkom Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie