Spring naar bijdragen

Razor1991 Gedownloade bestanden

DutchFighter

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  378
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ey,

Ik heb een vraagje over het uitpakken van gamebestanden. Ik heb 2 games gedownload bijde van

Razor1911 namelijk Football manager 07 en Anno 1701. In beide gevallen krijg ik een map met daarin

(onbekende?) bestanden bijv. bij Anno heten ze: rzr-1701.001 enz. en daar zijn er dan 46 van

+ een .sfv bestand. Maar als ik ze probeer te mounten met DT dan herkent hij deze bestanden niet.

Het zelfde geld voor FM07. Ik hoop dat iemand de oplossing heeft, anders is het ook een beetje zonde.

Grtz, en alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 378
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  378
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

laat maar hangen heb het al weer gevonden en voor de mensen die dit probleem hebben download eerst ff quicksfv en dan kan je hem met winrar openen  :police: O0

greetz,

DutchFighter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 378

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...