Gast Aqua1969 Geplaatst Februari 27, 2005 Delen Geplaatst Februari 27, 2005 Hoi, wij Jip en Janneke hier willen ook graag dvd filmpies downloaden en branden. het downloaden lukt goed met bearShare (lekker snel en veel bronnen), wij hebben dus avi bestanden maar dan.... hoe krijgen wij deze verder op een dvd schijfje, soms zijn er meedere stukken moet je deze plakken of zo,die ondertitels plakken en zo, hebben jullie niet een stappe plan voor beginners ? of kunnen we beter ander soort bestanden downloaden? wij zullen de zoveelste wel weer zijn maar ik heb alles al nagelezen op de site maar het daas me voor de ogen van al die codes en dingen die je kan cq moet doen. Graag jullie hulp Jip en Janneke alias Aqua en VV ( L en L) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Februari 28, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Februari 28, 2005 Ja het is wel lastig om een avi bestand op dvd te branden. Ik raad u aan om het DVD image bestanden te downloaden. Deze zijn ruim 4 gb maar dan heb je ook wel de image van de dvd. En die kan je zeer simpel weg branden als image op een DVD. AVI files zijn vaak voor s-vcd\'s. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast Igor Geplaatst Februari 28, 2005 Delen Geplaatst Februari 28, 2005 En avi files zijn slechtere kwaliteit. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast verma164 Geplaatst Maart 20, 2005 Delen Geplaatst Maart 20, 2005 Ik heb vandaag mijn eerste film gedownload via bittorrent, en die wil ik nu op dvd zetten. Ik heb het programma alcohol 120% gedownload, maar het wil maar niet lukken. Er blijft in het scherm staan dat ie aan het wachten is op een disk, en daar blijft ie hangen. Heel frustrerend! Wat moet ik doen? Groetjes Eva Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.