Donjeron Geplaatst December 24, 2006 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/24/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 24, 2006 Hallo Ik heb een gekopieerde NFSMW Black Edition, maar ik heb geen serial code om hem te installeren. Kunnen jullie me helpen? Bedankt Jeroen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Gast Dusszz Geplaatst December 24, 2006 Delen Geplaatst December 24, 2006 op www.serialsite.com staat er dacht wel 1 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Donjeron Geplaatst December 24, 2006 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/24/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 24, 2006 Ok bedankt ik heb hem geinstalleerd maar als ik hem opstart geeft ie aan dat er geen cd in zit :-[ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Gast Dusszz Geplaatst December 24, 2006 Delen Geplaatst December 24, 2006 dan heb je geen crack geplaatst, cracks van NFS kan je downloaden op www.gamecopyworld.com het bestandje wat je download is meestal een .exe deze moet je vervangen met het identieke bestandje in de installatiemap van NFS. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Donjeron Geplaatst December 24, 2006 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/24/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 24, 2006 sorry dart snap ik niet, kan je het wat makkelijker uitleggen?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Gast Dusszz Geplaatst December 24, 2006 Delen Geplaatst December 24, 2006 Een crack is een bestandje dat er voor zorgt dat als je NFS opstart hij niet ziet dat het een gekopieerde versie is. Een crack bestandje is meestal een .exe bestandje. De crack is meestal te vinden op de cd/dvd zelf(meestal in de map genaamd CRACK), zoniet dan kan je hem downloaden van www.gamecopyworld.com als je de crack hebt, moet je deze gaan plaatsen in de map waar je NFS hebt geinstaleerd. volg de volgende stappen >kopieer de crack >ga naar deze computer >dubbelklik op je hardeschijf >dan ga je naar de map 'program files' >dan dubbelklik op de map 'Electronic Arts' >dubbelklik op de map 'NFS' >daar kan je vervolgens de crack plakken, je krijgt dan de melding dat er al zo'n bestandje in die map staat, klik dan op Vervangen. Nu heb je de crack geplaats en kun je gaan spelen!!! hoop dat het zo wat duidelijker is, en we horen het wel als je er nog neit uit komt!! Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Donjeron Geplaatst December 24, 2006 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/24/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 24, 2006 Bedankt! Maar kan je mij op die site een crack geven want die kan ik niet vinden :redface: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Gast Dusszz Geplaatst December 24, 2006 Delen Geplaatst December 24, 2006 staat hij neit op je cd/dvd probeer anders deze -------> KlikKlik[/klik] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Donjeron Geplaatst December 24, 2006 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/24/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 24, 2006 die site kan ie bij my nie openen > Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Pietje8501 Geplaatst December 25, 2006 Bijdragen: 980 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/11/06 Status: Offline Actief: Maart 13, 2014 Leeftijd: 32 Delen Geplaatst December 25, 2006 Je gebruikt best Sd4Hide O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 980
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie