paul.unger Geplaatst December 24, 2006 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/24/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 24, 2006 Hallo, Mijn naam is Paul en ben 63 jaar, gehuwd en heb 2 dochters die beiden al weer een eigen gezin hebben. Ben nog onervaren in het downloaden van films en muziek. Als nieuweling op dit gebied kan ik, naar ik hoop, veel leren van de meer ervaren leden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Michiel Geplaatst December 24, 2006 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst December 24, 2006 Welkom Paul :) Indien je iets wilt weten of je komt ergens niet uit, schroom niet en plaats je vraag in 1 van de topics. Antwoord(en) zullen snel volgen. nogmaals welkom :welkom: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie