Gast Misterone Geplaatst Augustus 13, 2005 Delen Geplaatst Augustus 13, 2005 ik gebruik DC++, en ik heb Connection lan4 van snelehid van de virbinding is 4 MBps. Hoeveel slot moet ik totaal gebruiken.? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast itchy Geplaatst Augustus 13, 2005 Delen Geplaatst Augustus 13, 2005 Hallo! Hoeveel sloten je gebruikt, kan je zelf aangeven, onder file, settings, sharing, en dan zie je het aantal sloten. Gebruik je 3 sloten, dan heb je 3 mensen die iets van jou kunnen downloaden, gebruik je er 10, dan kunnen 10 mensen iets van je downloaden. De hoeveelheid sloten die je hebt openstaan, is belangrijk, heb je namelijk veel sloten openstaan, dan gaat je eigen download speed vet omlaag.. Persoonlijk gebruik ik gemiddeld 4 sloten op dc+. Een aantal hub\'s hebben als eis dat je minimaal een bepaald aantal sloten hebt openstaan. De snelheid van een up- of download heeft trouwens weinig met jou verbinding te maken. Ik heb een redelijk snelle kabelverbinding, maar als iemand waar je iets van wilt downloaden een prehistorisch inbelverbindinkie heeft, dan gaat het langzaam... Groetjes, itchy [img size=220]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/DUKEnUS.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Misterone Geplaatst Augustus 14, 2005 Delen Geplaatst Augustus 14, 2005 Ok bedankt voor de informatie. ik hb het nou door. nog een keer bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Augustus 14, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25044 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Gister om 07:16 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Augustus 14, 2005 Leuk plaatje :-) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast leentje Geplaatst Oktober 2, 2005 Delen Geplaatst Oktober 2, 2005 Hallo itchi, Kan je mij ook helpen> Vanmiddag DC++ geinstalleerd. Kreeg het ook aan de praat tot de kabel er af ging. PC opnieuw opgestart en kom nu met geen mogelijkheid meer in de hubs. Weet je raad? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Oktober 2, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25044 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Gister om 07:16 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Oktober 2, 2005 Werken jullie toevallig met een router? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.