Spring naar bijdragen

Kan iemand mij helpen???

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

ok even voor de duidelijkheid, ik heb er echt helemaal geen kaas van gegeten.

Ik heb vandaag voor de derde keer ooit, bitTorrent gebruikt en ook nu weer is het uitgelopen op een fiasco.

Dit heb ik "borland c++ builder" gedownload. Na het downloaden pakte ik het rar bestand uit met "winRAR archiver". En na het uitpakken was mijn programma plotseling een "roxio easy cd creator" bestand geworden die mijn pc probeerde te openen met "Adobe Reader" dit was de vorige 2 keer dus ook al gebeurd.Ik wil die borland c++ gewoon installeren!!

weet iemand wat ik nou fout doe en/of hoe ik dit op kan lossen??

alvast bedankt,

groeten Erik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  1047
  • Leeftijd:  56

hoi.

Hoe heb je dat uitgepakt als ik vragen mag 2 opties

Heb je op de een rare gedrukt en dan op Hier uitpakken .

Of heb je via winrare zeg maar laten openen dus dat je zelf iets bv een map via winrare om het daar te kunen open.

IK raad je aan om het eerste te doen en kijk dan eens wat je dan krijgt.

Dus op 1 rare file klik dan rechts met de muis zie je staan "HIER UITPAKKEN' en dat doe je dan .

yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1k

hoi yvon bedankt voor je reactie.

het is niet gelukt op die manier.

ik heb wel de naam kunnen wijzigen in een .exe inplaats van een .iso

hiermee lijkt het verholpen omdat hij het nu herkent als een programma in plaats van een bestand leek mij. maar niets blijkt minder waar.

bij het uitvoeren van het programma (als .exe) krijg ik een halve seconde een zwart scherm te zien en daarna verschijnt de boodschap: 

"C:\Documents and Settings\Eigenaar\Local Settings\Temporary Internet Files\. Kan een tijdelijk bestand dat nodig is voor de initialisatie niet maken of schrijven.Controleer of het map pad bestaat en of er voldoende schijfruimte beschikbaar is."

Nou wat ik heb gedownload na uitpakken is 2gb groot terwijl ik nog 50gb beschikbaar heb. daar kan het dan niet aan liggen en het mappad bestaat al is de map Local Settings wel verborgen en dus niet zichtbaar in de map eigena is localsettings wel zichtbaar maar goed dat doet er niet toe.

Ik  kan het programma dus niet runnen of installeren of wat dan ook, het is ziewiezo een beetje vreemd dat ik voor borland c++ 5 dingen heb gedownload namelijk cd1 tm cd5 maar goed ik verwachte dus op een van die cd een installatie bestand waarin hij tijdens het runnen zou vragen naar de andere cd's maar zover kom ik dus niet.

Ideeen???

Groeten, Erik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3

• Bijdragen:  27

Een .ISO bestand is een zogenaamd "CD-image" bestand. In dit bestand staan alle files + het bestandssyteem van de originele CD. Als je de programma's wil gebruiken die in dit ene bestand staan, dan zal je of :

1> het bestand moeten branden tot een bruikbare CD-ROM, met bv. Nero (zie : http://www.weethet.nl/dutch/cdrw_usingnero_iso.php), of

2> de bestanden kopieren uit het ISO bestand naar een map op je harde schijf, en dan installeren. Dit werkt helaas lang niet altijd, dus ik raad je aan om optie 1 te volgen.

Succes.

ps. Het is ook mogelijk om een iso bestand te laden in een zgn "virtuele" drive, maar aangezien je zelf te kennen gaf geen IT-er te zijn leek het mij verstandig om daar niet over te beginnen  ^-^.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 27

Ok bedankt, nee ik ben idd geen it-er. Ik zat vandaag een map te zoeken op de c schrijf en kwam toen langs een map die INSTALL heet en zowaar zowaar er zat een installatie bestand van c++ builder in. hoe dat nou kan snap ik dus echt helemaal niets van maar goed. ikke runnen en hij werkt echt helemaal prima!!!!

enige probleem is dat ik nu een serie nummer en code nodig heb

dus het feestje gaat alsnog niet door, verdikkie!! tenzij iemand wat weet natuurlijk!????!??????

maar de optie virtuele cd/dvd drive lijkt mij toch aantrekkelijk, lijkt me super iritant om telkens alles eerst op cd te moeten zetten.

groeten, Erik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3

• Bijdragen:  1191
  • Leeftijd:  56

Hoi Erik,

Voor die virtuele cd/dvd drive, klik even op "na het downloaden" op de linkerkant van deze site en je hebt keuze. Ook vind je daar een handleiding.

Succes

Marcel :cool2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.2k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...