Spring naar bijdragen

anno 1503

demii

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo allemaal,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb namelijk het spel anno 1503 gedownload met bittorent.

Het bestand bestaat uit twee .bin bestanden en 2twee .cue bestanden. Ik heb deze .cue bestanden apart gemound met alcohol 120%. Ik heb nu dus twee virtuele schijven, cd1 en cd2. Het spel heb ik geinstalleerd.

Maar nu komt het: er staat een crack op cd2 maar deze werkt niet of ik weet niet hoe deze werkt, want steeds als ik hem kopieer zegt de computer dat het een 'alleen-lezen' bestand is en dat het niet kan worden gekopieerd.

Ook weet ik niet waar die precies naartoe moet worden gekopieerd. Ik zie namelijk dat icoontje waar je deze moet overschrijven nergens staan.

Wie o wie kan mij helpen, ik heb dit nog nooit eerder gedaan en ik zou hem erg graag aan de praat krijgen! :'(

Alvast bedankt! O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 4
  • Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  1 lid is actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...