Luusje Geplaatst December 21, 2006 Bijdragen: 11 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/05/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 21, 2006 hey! ik heb newsleecher een tijdje gebruikt, tot mijn gratis periode voorbij was. Ik heb toen van internet een serial gehaald. Daarmee was Newsleecher in eerste instantie weer ontgrendeld. De keer daarop dat ik het weer starte kreeg ik de volgende melding: 'This program requiers a security key. If you have one, click OK to enter it.After entering a valid key, you will not be prompted again.' Dus ik klikte op OK en staat er: 'Enter your name and key below, exactly as given to you.' Ik heb toen diezelfde serial gebruikt maar dat werkte dus niet. En een naam heb ik sowieso niet! En hij blijft dit vragen, het programma start dus niet. Ik heb hem al gedeinstalleerd en daarna opnieuw geinstalleerd maar dan krijg ik bij het opstarten toch weer dezelfde vraag! Wat kan ik hieraan doen?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 11
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie