Gast fambracke Geplaatst Augustus 11, 2005 Delen Geplaatst Augustus 11, 2005 Als ik een film heb gedownload via Usenetsearch en Grabbit bestaat het bestand alleen maar uit txt. filetjes. Kan ik hier iets mee? of is het downloaden mislukt? Wie weet hier een antwoord op? Mvg, Fam Bracke Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast kishan4uall Geplaatst Augustus 11, 2005 Delen Geplaatst Augustus 11, 2005 Meestal download het alleen txt bestanden als de film oid niet op de door jouw geselecteerde nieuwsserver staat. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast fambracke Geplaatst Augustus 11, 2005 Delen Geplaatst Augustus 11, 2005 Dank u wel. Kan ik nu niets met het gedownloade file ?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast kishan4uall Geplaatst Augustus 12, 2005 Delen Geplaatst Augustus 12, 2005 Nee. Verwijderen is de enige optie, want die bestandjes bevatten niks. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast fambracke Geplaatst Augustus 12, 2005 Delen Geplaatst Augustus 12, 2005 Dank u wel. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.