josnixs Geplaatst December 18, 2006 Bijdragen: 94 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/24/06 Status: Offline Actief: December 8, 2013 Leeftijd: 53 Delen Geplaatst December 18, 2006 Hoi Ik kan mij nog vaag herineren dat toen ik nog op kazaa kwam dat je daar in je regedit ook een verandering kon toe passen zodat je vele malen sneller kon dl nu ben ik vergeten waar je dit precies moet doen is er iemand die dit nog wel weet Ik weet nog wel dat er bv 400 stond waar je 2100 van kon maken dit scheelde echt veel met je dl snelheid bvb dank Jos Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 94
Gast sebasjuh Geplaatst December 19, 2006 Delen Geplaatst December 19, 2006 Hier kan je het register bestandje downloaden wat je even moet executen http://www.techzine.nl/tweaks/332/Sneller-downloaden-in-KaZaA.html Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
josnixs Geplaatst December 19, 2006 Bijdragen: 94 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/24/06 Status: Offline Actief: December 8, 2013 Leeftijd: 53 Auteur Delen Geplaatst December 19, 2006 Hoi Dit bedoel ik niet ik dl nu van torrent,volgens mij doet deze regel je kazaa versnellen Het was ook geen pro je kon gewoon naar software in regedit en daar ik d8 tot wel 2400 gaan hier hebben ze het over 1000 ik weet zeker dat het veel hoger ging Ik gebruik geen pro`s dan doe ik het met de hand verzetten Als ik het weet laat ik het nog horen Jos Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 94
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie