nick9319 Geplaatst December 18, 2006 Bijdragen: 67 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/27/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 18, 2006 Ik heb deze film volgens jullie stappen omgezet in iso en ondertiteling eronder gezet maar als ik de film afspeel dan zie ik geen ondertiteling, hoe kan dit? :-[ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 67
Michiel Geplaatst December 18, 2006 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst December 18, 2006 a) om de dvd te kunnen zien op je dvd speler, zul je de iso bestanden mbv nero om moeten zetten naar vts/ vob bestanden is de ondertiteling permanent ingezet of als losse file? c) als losse file moet je deze wel selecteren ui het dvd menu (subtiteling of ondertiteling) hoor het wel Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
nick9319 Geplaatst December 19, 2006 Bijdragen: 67 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/27/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 19, 2006 a) om de dvd te kunnen zien op je dvd speler, zul je de iso bestanden mbv nero om moeten zetten naar vts/ vob bestanden is de ondertiteling permanent ingezet of als losse file? c) als losse file moet je deze wel selecteren ui het dvd menu (subtiteling of ondertiteling) hoor het wel A, de film zelf doet het gewoon maar er zit geen ondertiteling onder.http://www.duken.nl/content/view/32/24/) link B, Ik heb de ondertiteling eronder gezet zoals word beschreven in deze( Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 67
Michiel Geplaatst December 19, 2006 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst December 19, 2006 op deze manier zou je ondertiteling permanent in je dvd moeten staan. dat is dus niet het geval. wanneer je alle stappen in zowel avi2dvd, tpmeg etc hebt gedaan zoals omschreven dan had het moeten kloppen, dit kun je nog wel even controleren. een andere (zeer goede en makkelijker) optie is convertx2dvd gebruiken. dit programma zet je file om in vts en vob bestanden en linkt zich gelijk aan je randprogramma. downloaden op:www.vso-software.fr (trial versie) evt key: M4MLW-SPE4Q-UPLTV-QP6AV-8GDES-Z 1) file inladen 2) bij de optie ondertiteling kiezen voor external en dan je srt file toevoegen 3) converteren 4) branden (automatisch) het gehele proces duurt (afhankelijk van je processor) ongeveer 30-45 min als alles klaar is heb je een gebrande film met losse ondertiteling die je mbv je menufunctie van je dvd speler kunt selecteren succes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
maxke006 Geplaatst Januari 9, 2007 Bijdragen: 788 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/22/06 Status: Offline Actief: December 3, 2017 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Januari 9, 2007 je kan het ook op deze manier doen, ik doe het ook altijd zo O0 http://www.extradvd.nl/html/ondertiteling5.htm alsje verder klikt kan je ook kijke hoe je ze converteert en zo veel succes! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 788
Michiel Geplaatst Januari 9, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Januari 9, 2007 snap ik, er zijn meerder wegen die naar Rome leiden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
maxke006 Geplaatst Januari 9, 2007 Bijdragen: 788 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/22/06 Status: Offline Actief: December 3, 2017 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Januari 9, 2007 inderdaad ja ;D Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 788
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie