Spring naar bijdragen

Problem!

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  102
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  472
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  38

Hey

Ik heb een probleem, zoals veel mensen hier heb ik een game gedownload: Tomb Raider: Legend. Het game is gedownload en ik heb het proberen uitpakken met het programma 7 zip, maar dat programma zegt legend.rar is not supported archive en doet voor de rest niets. Nu, ik moet toegeven, ik ken nog niet echt veel van al dat inpakken en uitpakken van bestanden. Ik heb zo een doe-het-zelf site gevonden waar nogal duidelijk uitgelegd stond hoe alles in zijn werking ging. En alles is bijna verlopen zoals beschreven, behalve dan de mededeling: legend.rar is not supported archive. Ik heb dit bestand gedownload via BearShare en zo was het bestand beschreven: PC Tomb Raider - Legend.iso en is 1,5 gb groot. Sorry als ik nog cruciale informatie ben vergeten. Ben echt nog nieuw in al deze dingen. In Iedergeval al op voorhand bedankt en ik hoop dat ik snel iets hoor.

Groetjes Ben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 102
  • Reacties 12
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  696
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Actief:  

In 7-zip>>gereedschap>opties>systeem en dan RAR aanvinken.

Dan nogmaals proberen.

groeten yihaa

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2
  • 696

• Actief:  

Hey

bedankt voor je reactie, maar al die vinkjes zijn aangeduid ook dat van rar.

Groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 102

• Bijdragen:  1047
  • Waardering:   0
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  56

Hoi.

Waarschijnlijk heb jij een fat 32 ipv een NTFS.

Dan kan het kloppen dat jij je rare bestand niet kan openen want als jij dus een fat 32 hebt pakt het tot een bepaalde limit uit zet je je fat 32 naar NTFS dan pakt hij het wel uit.

Kijk eerst eens in mijn computer klik op de bv c schijf eens op eigenschappen staat daar dus fat 32 kan het kloppen dat je het dus niet met winrare uit kunt pakken.

Kijk eerst dat maar even na dan kunnen we je helpen om het naar de NTFS te krijgen niet je c schijf maar als je meerederen parten hebt kunnen we je daar in wel helpen.

Ik hoor het wel van je okee

yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1k

• Actief:  

Hey,

ik heb het nagekeken en er staat: bestandssysteem NTFS. Wat ik ook niet begrijp is: wanneer ik het bestand uitpak, en ik probeer het te openen, het gewoon een 2 pagina opent met 7 zip en er is niets verandert. Het bestand is het zelfde gebleven.

Groetjes

Ben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 102

hoi.

Nou fat32 ( leg het op mijn manier maar even uit). die pakt wel uit maar tot op een zekere hoogte en zeker met rare dan geeft rare een foutmelding

NTFS geeft je de gehele toestemming om het wel te openen.

Probeer eens het volgende Ik neem aan de je rare dus wel hebt op je pc ander moet je bij duken onder download kijken.

Maar goed probeer eens het volgende.

De rare file  het zal er wel veel zijn maar dat maakt niet uit.

Ga er op 1 staan ( echt op 1 en niet op de rest al staan er 100 gewoon met je muis op eentje staan).

Klik met je rechter kant van je muis op de rare file dan zie je staan 'HIER UITPAKKEN"

Dat doe je dan laat het programma zijn werk doen kan ongeveer 10 min duren kan ook korter maar meestal met een iso is dat wel het geval.En de rare pakt ook in één keer al die rare bestanden uit vandaar dat het wat duurd

Als hij klaar is pak je nero burning room open dat  klik dan even het begin schermpje weg.

Ga naar boven in record klik daarop dan burn as image.

Zoek je spel waar je hem het uitgepakt ( weet je wel op hier) die map open die.

Dan zie je maar 1 map staan pak die in nero zet je brandsnelheid op 4 hoger echt niet en dan zeg je branden.

Suc6 yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1k

hoi nog een vraagje even tussen door.

Ik las je bericht boven in nog eens goed door maar is de file die je hebt gedownload  ziet hij er mischien zo uit.

screenhunter1am4.jpg

zo ja dan moet je hem niet uitpakken nee dan heb je waarschijnlijk gelijk de iso te pakken en dan kun je het branden met nero net zoals ik het boven heb uitgelegt.

Of ziet het er echt als een rare uit ( soort boekje;s boven op elkaar liggend zeg maar).

dat zou ik toch wel even eerste willen weten want als je dit screenhunter1am4.jpgdus hebt is hij al brandklaar namelijk.

yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1k

• Actief:  

Hey,

in het begin zag het er uit zoals op de afbeelding, maar sinds ik 7 zip heb gedownload heeft het nu het icoontje van 7 zip, zo een papieren mapje met een 7 er op. En nu heb ik wat liggen knoeien en blijkbaar heeft 7 zip er zo een 2de icoontje bijgemaakt met 139 mb aan grote. En dat icoontje ziet er net het zelfde uit alleen staat er een r op. Ik hoop niet dat het vb: een deel van het gehele bestand heeft afgenomen en dat deeltje in een andere map heeft gestoken. En ik heb het nagekeken, maar er is geen map met honderden rar bestandjes. Er staat gewoon zo 1 icoontje in de lijst als ik 7 zip open. Maar ik zal het eens proberen te branden zoals je hebt uitgelegd.

Groetjes Ben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 102

• Actief:  

Hey

Ik heb nog een 2de probleem gevonden, ik heb geprobeerd het te open met nero burning rom en dat is gelukt maar ik krijg dan de melding: foreign image settings, en daar onder staat dan type of image en daar kan ik dan nog uitkiezen uit verschillende opties zoals: data mode 1 en data mode 2, asdfsadf, audio of HFS en er staan nog vakjes die ik kan aankruisen, zoals: scrambled of swapped, ik moet ook nog block size aanduiden enz. Zoals ik al zei, ik ben nog heel nieuw op dit vlak en ken er dus niets van. U bent op voorhand nog eens bedankt om te helpen.

Groetjes Ben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 102

hoi.

Ik vermoed dat je dus de iso al had maar jij dacht waarschijnlijk ik moet dit omzetten.

Als je dus ee spel download en je hebt dat icoontje die ik neer heb gezet moet je het gelijk branden maar goed dat kon jij  ook niet weten

okee ik heb het bekeken en heb hier iets gevonden over de uitleg van de 7 zip.

Over hoe je dit nu preciez moet uitpakken en hoe je de instellingen over kunt nemen zodat je de iso file gaat krijgen en die je dan weer brand met de nero.

http://www.binaries4all.nl/7zip/

bestuur dit even en wees niet ongerust de mappen waar jij het over had zijn niet gesplitst.

bestuur dit even dan begrijp je er wat meer van denk ik.

ik moet ook zeggen ik werk zelf nooit met winzip meestal dus met winrare. en de zip 7.

Maar goed dat maakt niet uit.

heel veel suc6 hopenlijk hoor ik het van je...

yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1k

• Actief:  

Hey,

bedankt voor de info over 7 zip. Maar ik heb het geprobeerd te branden met de Nero Burning Rom maar dat lukt niet, er komt een schermpje op: foreign image settings, waar ik dan van alle opties kan selecteren zoals ik hiervoor al een beschreven had, en dan zegt het dat de block size niet klopt.

Groetjes Ben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 102

hoi.

foreign image settings, dit houd in buitenlandse beeld montage.

Ik heb het even laten vertalen.

Heb je ook gekeken toen je het downloaden wat het preciez in hield.

IK bedoel als je bv ik noem maar wat het van een amerikaanse game hebt gedownload.

Ik vermoed dat dat je probleem namelijk is je kunt het niet altijd branden als het soms van een zeg maar buitenlandse hebt gepakt.

niet dat, dat niet goed is maar dat heeft weer ik geloof met pal enzo te maken.

Dus ik weet niet of je het dat hebt bekeken en mischien kun je weer terug gaan naar die download om dat na te gaan?

yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1k

• Actief:  

Hey

Ik heb ernaar opzoek geweest, maar ik zou echt niet weten hoe je dat vindt. Ik heb dat bestand via BearShare gedownload, ik heb daar gewoon Tomb Raider Legend ingedrukt en het eerste beste bestand genomen dat boven de 1,5 gb was. Ik heb dat nu weer ingetypt maar ik kan niet zien waar of van wie dat het kwam, het komt er wel terug op maar je kan geen extra info vragen naar mijn weten dan toch. Toch bedankt voor het mee proberen op te lossen van men probleem.

Groetjes

Ben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 102

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...