Razor Geplaatst December 17, 2006 Bijdragen: 186 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/03/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 17, 2006 Ik heb een vraagje: de minimum systeemeisen voor WoW is een 512mb ram, ik heb namelijk maar 256mb, dus ik kan het spel niet spelen ? (ik was van plan demo te downloaden) Of gaat dat in principe wel, maar dan trager ofzo ? Alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 186
Gast Dusszz Geplaatst December 17, 2006 Delen Geplaatst December 17, 2006 Het zou wel moeten gaan, maar je zal het spel niet lekker kunnen spelen, het spelen zal traag gaan en je hebt heel veel last van lag, en het kan ook nog zo is zijn dat hij het idd helemaal niet doet, dan krijg je de melding dat je systeem niet aan de minimum eisen voldoet. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Razor Geplaatst December 20, 2006 Bijdragen: 186 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/03/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 20, 2006 Ok, toch bedankt voor de info O0 Dan download ik de demo wel als ik nieuwe pc heb (zal zijn als wij een nieuwe pc kopen, zal zijn als vista ofzo uitkomt) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 186
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie