_Knoops_ Geplaatst December 17, 2006 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/20/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 17, 2006 Ik heb dus nu de wii vanaf vorige week vrijdag ik wil graag weten, want ik heb bijvoorbeeld red steel op internet zien staan, of je dat kan downloaden en op je wii kan afspelen met een gebrande dvd. kan dit of moet hij omgebouwd worden of zitten er bijvoorbeeld veel risico's aan als ik het afspeel zoals een virus kan iemand mij helpen:D Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Michiel Geplaatst December 17, 2006 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 54 Delen Geplaatst December 17, 2006 hallo, ik kan je hier niet mee helpen omdat mijn kennis van de wii niet voldoende is, maar heb geduld er zijn genoeg mensen op het forum die het waarschijnlijk wel weten. heb geduld dus en wacht op reacties. succes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
_Knoops_ Geplaatst December 17, 2006 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/20/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 17, 2006 Citaat hallo, ik kan je hier niet mee helpen omdat mijn kennis van de wii niet voldoende is, maar heb geduld er zijn genoeg mensen op het forum die het waarschijnlijk wel weten. heb geduld dus en wacht op reacties. succes Dankjewel Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Wesley Geplaatst December 17, 2006 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst December 17, 2006 er is wel een cd uit dat je nes snes n64 en gba kan spelen op de wii maar er is nog niks om de wii en gamecube games mee af te spelen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
Oud-beheerder Duken Geplaatst December 18, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25055 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: 22 uur geleden Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst December 18, 2006 Er is op dit moment nog geen hack voor de Wii, De games kunnen nog niet worden gekopieerd dus nog even afwachten O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Pietje8501 Geplaatst December 19, 2006 Bijdragen: 980 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/11/06 Status: Offline Actief: Maart 13, 2014 Leeftijd: 32 Delen Geplaatst December 19, 2006 Ik heb zoiets dat noemt: F-Zero.SNES-VC.NTSC.Wii-iND weet iemand waar dit voor dient? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 980
wiewie9 Geplaatst December 26, 2006 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/26/06 Status: Offline Actief: November 7, 2012 Delen Geplaatst December 26, 2006 Het genoemde bestand ben ik ook tegen gekomen en op deze site werd er geclaimd dat de crack werkt . Ik heb de gebruiksaanwijzing gekopiëerd(zie onderstaande), maar het zelf nog niet uit kunnen proberen :'( I downloaded this with some other VC games. I'm pretty sure this works but i'm not sure if the other games do. i haven't tried them yet. Let me know if it works. iND presents, F-Zero.SNES-VC.NTSC.Wii-iND Size : 3 487 808 octets Support : SD Card / Wii Protection : Nothing Needed: - Nintendo Wii - SD Memory Card - Saved Channel *Included* Instructions : Access your SD card and place the file named 'private' onto the drive. Take the card out of your system and place it in the Wii. Navigate to your Wii memory management settings and find the section that is labeled 'Channels'. You will find two tabs inside, one for your Wii and the other for the SD card. Select the SD tab and you will find the saved channel present. Copy it to your Wii and you will be done. success en laat mij ook even weten of het werkt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Oud-beheerder Duken Geplaatst December 27, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25055 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: 22 uur geleden Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst December 27, 2006 woei! Als dat werkt zou het super zijn! Ik ga het testen! O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Oud-beheerder Duken Geplaatst December 27, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25055 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: 22 uur geleden Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst December 27, 2006 Jammer, ik ben het net aan het uitzoeken. En ik lees tot nu toe dat het fake is op diversen forums :redface: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Pietje8501 Geplaatst December 27, 2006 Bijdragen: 980 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/11/06 Status: Offline Actief: Maart 13, 2014 Leeftijd: 32 Delen Geplaatst December 27, 2006 Staat op torrentleech is het dan fake? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 980
nick9319 Geplaatst Januari 13, 2007 Bijdragen: 67 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/27/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 13, 2007 Ik heb nou veel torrents gezien voor de wii op inet, betekent dit dat hij gehackt is? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 67
Wesley Geplaatst Januari 13, 2007 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Januari 13, 2007 ik zal ff checken of het op ftd staat EDIT: op ftd staat Rayman, Zelda, Need for speed, wii sports, super monkey ball en wii sports. maar dit zijn allemaal spots dus ik denk dat het fake is. maar er is nog toekomst zeker omdat de wii sd cards ondersteunt dus kan je de games daarop zetten zoals de psp Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
gamefreaks Geplaatst Januari 14, 2007 Bijdragen: 189 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/08/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Januari 14, 2007 volgens mij kun je nog geen wii bestanden kopieeren want games van de wii staan op kleine schijfjes en ze zeggen op de zwarte markt bij ons dat je er een speciaal apparaat voor nodig bent omdat dat allemaal te doen en ik zou hem ook neit laten ombouwen want het is een kleine console en is heel erg gevoelig dus dan gaat hij zo kapot Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 189
nick9319 Geplaatst Januari 15, 2007 Bijdragen: 67 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/27/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 15, 2007 Citaat en ik zou hem ook neit laten ombouwen want het is een kleine console en is heel erg gevoelig dus dan gaat hij zo kapot Nou ik heb mijn pstwo ook laten ombouwen en die is kleiner dan de wii Citaat volgens mij kun je nog geen wii bestanden kopieeren want games van de wii staan op kleine schijfjes Dat klopt niet het zijn gewone dvd schijfjes. Citaat en ze zeggen op de zwarte markt bij ons dat je er een speciaal apparaat voor nodig bent omdat dat allemaal te doen dat is mooi nieuws hier ga ik achteraan Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 67
gamefreaks Geplaatst Januari 15, 2007 Bijdragen: 189 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/08/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Januari 15, 2007 de wii is gevoelig ze hebben dat ook expres gedaan om hem niet te laten ombouwen en dan gewoon orignele spellen te kopen maar ik komt nog wel wat op ze zijn er geloof ik al mee bezig Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 189
Gast sebasjuh Geplaatst Januari 26, 2007 Delen Geplaatst Januari 26, 2007 Ze zijn bezig om zo'n modchip te maken. Dus met een paar maanden kan je de wii gewoon ombouwen zodat je gekopieerde dvd's kan draaien in je Wii. Dus nog even geduld Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Januari 27, 2007 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25055 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: 22 uur geleden Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Januari 27, 2007 Citaat Ze zijn bezig om zo'n modchip te maken. Dus met een paar maanden kan je de wii gewoon ombouwen zodat je gekopieerde dvd's kan draaien in je Wii. Dus nog even geduld Waar heb je dat gelezen sebas?! I need to know! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Robin Geplaatst Februari 17, 2007 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Februari 17, 2007 Volgensmij zag ik laatst op zo'n onderdelen site, 'n eigen ombouwset (modchip) voor de wii staan? Zal 't even opzoeken.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
_Knoops_ Geplaatst Februari 17, 2007 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/20/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Februari 17, 2007 Citaat Volgensmij zag ik laatst op zo'n onderdelen site, 'n eigen ombouwset (modchip) voor de wii staan? Zal 't even opzoeken.. Maar ik ben veel te bang om dat ding erin te bouwen, ik ben al niet zo technisch en dadelijk mol ik mijn nieuwe wii... Er zijn geen andere manieren denk ik he.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Robin Geplaatst Februari 17, 2007 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Februari 17, 2007 Citaat De Wii moet er nu toch ook echt aan geloven, krap 2 maanden na de release zijn er een drietal modchips in omloop die het mogelijk maken om middels de direkt boot methode je back-ups te draaien...geen geswap dus! De chip met de meeste mogelijkheden is de Wiikey waar ik ook mee ga werken. Deze maakt de console regio vrij waardoor je dus ook import kan spelen (USA-JAPAN) zowel origineel als back-up. En even belangrijk is de upgrade mogelijkheid via de dvd-drive om de chip bij de tijd te houden. Website: www.Wiikey.cn Specs van de chips: Fully upgradable via DVD/disc Direct boot of Wii backups Direct boot of GC backups Boots multi-region GC games/backups Boots multi-region Wii games/backups Supports DVD-R and DVD+R Stealth mode Top quality components Built-in audio fix (for games using streaming, no patch required) Zodra er uitgebreid getest is met de chip zal ik ook het ombouwen kunnen aanbieden. Naar verwachting zal dit rond de laatste week van februari zijn. ALL-IN prijs 60,- EURO (richtprijs) Dit alles natuurlijk onder dezelfde voorwaarden als ombouw van mijn andere diensten. (jaar garantie, goede service, risicoloos ombouwen etc..) Heeft het uw interesse gewekt mail dan even voor een reserverings afspraak. (Gelieve niet te bellen) Zodra de eerste batch binnen is wordt er een definitieve afspraak gemaakt. Bron: www.Wiikey.cn Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
dtcpatjuh Geplaatst Juni 18, 2009 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/18/09 Status: Offline Actief: Mei 11, 2019 Delen Geplaatst Juni 18, 2009 misschien heb je hier wat aan http://electronica.infonu.nl/spellen-en-consoles/36069-homebrew-channel-installeren-op-wii-met-40e-of-lager.html zelf getest en werkt perfeckt maar let wel even op het serienummer van je wii Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie