Gast jaap 2005 Geplaatst December 15, 2006 Delen Geplaatst December 15, 2006 hoi. ondertiteling staat net te laag. de 2de regel. hoe kan ik hem iets om hoog zetten? speel hem af met windvd. beeld is verder goed. ik hoop dat er hier mensen zijn die dat voor mij kunnen helpen. gr jaap :redface: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Michiel Geplaatst December 15, 2006 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst December 15, 2006 Hallo, heb je de ondertiteling zelf onder de film gezet? zoja, met welk programma? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Gast jaap 2005 Geplaatst December 16, 2006 Delen Geplaatst December 16, 2006 nee. ondertiteling zat bij de film. film heet. the black dalhia mieschien heb je er wat aan .ik wacht het nog ff af gr jaap ??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Michiel Geplaatst December 16, 2006 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst December 16, 2006 omdat de ondertiteling "vast" in de film zit, kun je daar eigenlijk niets in veranderen. waarschijnlijk heeft iemand anders de subs ingevoegd, maar niet goed op de hoogte gelet. op je TV oid kun je meestal het beeldformaat aanpassen (4:3/ 16:9 of breedbeeld). misschien dat dat helpt. suc6 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Gast jaap 2005 Geplaatst December 16, 2006 Delen Geplaatst December 16, 2006 HOI. HEB ALLES NA GEZOCHT OP MIJN TV. NU BLIJKT OP AFSTAND BEDIENING. UN KNOP ZIT DIE HEET ZOOM. EN ALS IK DAAR OP ZOU DRUKEN. ZOU DE REGELS OM HOOG GAAN. HEB IK GEDAAN. FILM WEER AAN DE GANG. GEZET. EN WAT BKIJKT . OP DE KNOP GEDRUKT. EN JA HOOR R TOOCHHET WERKT. MAAR TOCH HEEL HERTELIJK BEDANKT. VOOR DE INFO. DUS HIJ KAN WEER OP SLOT GR JAAP ;D Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Eagles Geplaatst December 20, 2006 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst December 20, 2006 bij deze dan!! ;D slot Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie