nick9319 Geplaatst December 15, 2006 Bijdragen: 67 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/27/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 15, 2006 Ik heb CoD 3 gedownload het is 1 rar bestand, ik heb het toen uitgepakt maar het bleef een rar bestand, toen klikte ik erop en vroeg ie om een wachtwoord, weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 67
Gast Dusszz Geplaatst December 15, 2006 Delen Geplaatst December 15, 2006 heb je gedownload met torrents?? meestal staat het wachtwoord dan in de comments eronder. zoniet dan zul je voor die codes moeten betalen, dan zou ik je aanraden de game even ergens anders te downloaden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
nick9319 Geplaatst December 15, 2006 Bijdragen: 67 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/27/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 15, 2006 dus als ik nu weer een rar bestand download kan ik het gewoon zonder pasw uitpakken? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 67
yvon Geplaatst December 15, 2006 Bijdragen: 1047 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/09/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst December 15, 2006 Hoi. Nou dat hangt er vanaf. Meestal kun je het downloaden en als het een rare bestand is kun je hem gewoon uipakken zonder een ww. Maar soms moet je gewoon goed kijken er staat dan net zoals duszz zegt er vermeld dat je het kunt uipakken met een ww. Of je download het ww mee of er staat bij bij de torrent wat de ww is. Dat is dus meestal een kwestie van kijken wat je download en of er een ww bij staat. Je kunt als je wilt en je weet nog waar je hem vandaan hebt er weer terug gaan om te kijken of er een vermelding bij staat wat het ww ervan is mischien kun je daar nog achter komen zo niet kun je kijken of je een ander kunt downloaden mischien. Eentje die geen ww geeft. IK heb ook wel eens gehad dat je een rare bestand download en daarnaast gelijk het ww een icoontje en dan als je die dan hebt dus waar het ww staat kopieer je hem in de rare en dan gaat hij open. yvon Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1k
nick9319 Geplaatst December 16, 2006 Bijdragen: 67 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/27/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 16, 2006 Bedankt voor de reacties, ik heb nou een torrent gedownload zonder paswoord, maar als ik hem nu doe uit pakken (uitpakken naar) sla ik hem op in stadion c en dan worden het kleine rar bestandjes, dan pak ik die weer uit en blijven het kleine rar bestandjes, wat doe ik fout ? edit: file was corrupt .. sorry Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 67
yvon Geplaatst December 16, 2006 Bijdragen: 1047 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/09/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst December 16, 2006 okee. Klik op 1 rare bestandje en sla hem niet op maar druk eens op hier uitpakken. enne deze zin "edit: file was corrupt" Krijg je die vermelding als ik vragen mag. want dan is de rare bestand niet helemaal correct dus dan pakt hij inderdaad het weer in de rare bestandje's steeds weer. Je kunt dat quickpar downloaden staat bij downloads bij duken die maakt de file helemaal zoals het hoort. Maar doe het nu gewoon wat ik hier boven heb staan dus niet opslaan en uitpakken in c maar pak het eens gelijk uit in waar je hem staan. Krijg je die melding weer ga naar duken kijk naar quickpar. Yvon Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1k
nick9319 Geplaatst December 17, 2006 Bijdragen: 67 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/27/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 17, 2006 Dankjewel het is gelukt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 67
yvon Geplaatst December 17, 2006 Bijdragen: 1047 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/09/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst December 17, 2006 hoi. okee dat is fijn heb je het nu dus op hier uitpakken gedaan en kwam toen de iso er wel uit? yvon Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1k
nick9319 Geplaatst December 18, 2006 Bijdragen: 67 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/27/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 18, 2006 Ik heb hem eerst gerepareerd en toen op hier uitpakken geklikt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 67
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie