tarwetijger Geplaatst December 13, 2006 Bijdragen: 19 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/11/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 13, 2006 Hoi Ik ben nog redelijk nieuw met dit alles. Nu heb ik een film gedownload. Ik heb deze binnen in een hoofdmap Video TS. Als ik deze map in ga staan er 11 bestanden. 2 daarvan zijn IFO bestanden, 2 zijn BUP bestanden en 7 zijn MPEG bestanden. Wat moet ik hiermee...??? Ik wil dit op DVD branden. Maar als ik deze bestanden zo neer brand, werkt de film dan wel of moet ik er nog iets mee doen?? Ik hoor het wel alvast vriendelijk bedankt voor reactie's Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 19
Michiel Geplaatst December 13, 2006 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst December 13, 2006 Hallo, je kunt de map (VTS) gewoon mbv bv nero branden. nero transcodeert alles voor je, gewoon afwachten en het programma laten werken. wel nadat je in nero de map hebt geladen natuurlijk. succes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
tarwetijger Geplaatst December 13, 2006 Bijdragen: 19 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/11/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 13, 2006 Hey bedankt voor je reactie! Heb ik gelijk nog een vraag; Als ik Nero opstart vraagt hij of ik de bestanden wil branden als audio of data of video (cd)? Welke moet ik nemen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 19
yihaa Geplaatst December 14, 2006 Bijdragen: 696 Waardering: 2 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/03/06 Status: Offline Actief: Januari 19, 2015 Delen Geplaatst December 14, 2006 Nog gemakkelijker is het om de map waar de video ts in staat even te laden in DVDShrink en na de analyse op : backup te drukken.Hij wordt dan automatisch met Nero gebrand!Een DVD in je brander,op backup drukken na de analyse en voila weer een filmpje op DVD. O0 :banaan: Succes yihaa. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 696
tarwetijger Geplaatst December 14, 2006 Bijdragen: 19 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/11/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 14, 2006 Oke heel mooi! Ik heb het geprobeerd en inderdaad is het zo simpel... Echter mijn Nero geeft een foutmelding. Dat had ik gisteren ook al met dat programma.... Ik denk dat ik die er even af gooi en opnieuw installeer. Is dit eigenlijk het zelfde met NeroBackup? Daar kan je ook mee backupen!? Werkt DVDShrink alleen samen met Nero of ook met andere brandprogramma's? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 19
yihaa Geplaatst December 14, 2006 Bijdragen: 696 Waardering: 2 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/03/06 Status: Offline Actief: Januari 19, 2015 Delen Geplaatst December 14, 2006 Nee Shrink integreerd alleen met Nero. :cool2: Om ISOs direkt te branden zonder mounten in Daemon of ALC 120% kun je IMGburn uit de downloads van DukeN gebruiken! : Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 696
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie