Spring naar bijdragen

bestanden verwijderen van de xbox

Sabbel

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hoi,

Ik heb een omgebouwde xbox.

Op de harde schijf staan een aantal spellen die ik niet meer leuk vind of heb uitgespeeld.

Kan iemand mij vertellen hoe ik deze games verwijder, zodat ik weer meer ruimte op de harde schijf van de xbox heb?

Heb ik hier een speciaal programma voor nodig of een kabel o.i.d.?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  4321
  • Waardering:   20
  • Actief:  
  • Leeftijd:  41

Kopieer en verwijder alle opgeslagen games van de vaste schijf.

Opmerking U kunt opgeslagen games alleen kopiëren als u een Xbox-geheugenmodule (MU) hebt. U moet opgeslagen games naar een MU kopiëren voordat u ze verwijdert. 1. Zet de Xbox-console aan zonder dat er een disc in de lade zit. De Xbox-interface verschijnt.

2. Druk in het scherm Main Menu het navigatiepad naar boven of beneden om Memory te selecteren en druk vervolgens op de knop A.

3. Druk in het scherm Memory het navigatiepad naar boven of beneden om Xbox Hard Disk te selecteren en druk vervolgens op de knop A.

4. Druk in het scherm Xbox Hard Disk het navigatiepad naar boven of beneden om de gewenste game-titel te selecteren en druk het pad naar links of naar rechts om de opgeslagen game te selecteren die u wilt kopiëren.

5. Druk in het scherm Copy/Delete het navigatiepad naar boven of beneden om Copy te selecteren en druk vervolgens op de knop A.

6. Druk in het scherm Copy To het navigatiepad naar boven of beneden om de geheugenmodule te selecteren waarnaar u wilt kopiëren en druk vervolgens op de knop A.

7. Druk op de knop B om terug te keren naar de lijst met games in het scherm Xbox Hard Disk.

8. Druk in het scherm Xbox Hard Disk het navigatiepad naar boven of beneden om de game-titel te selecteren waarvan u zojuist een opgeslagen game hebt gekopieerd en druk vervolgens op de knop A.

9. Druk in het scherm Copy/Delete het navigatiepad naar boven of beneden om Delete te selecteren en druk vervolgens op de knop A. Het volgende bericht verschijnt:

Weet u zeker dat u deze opgeslagen game definitief wilt verwijderen?

10. Druk het navigatiepad naar links of naar rechts om Yes te selecteren.

11. Herhaal deze stappen voor elk opgeslagen game op de vaste schijf van de Xbox. Als u veel opgeslagen games hebt, maar nog weet wanneer u het foutbericht voor het eerst ontving, hoeft u alleen maar de opgeslagen game-bestanden te verwijderen die u na die tijd hebt gemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 20
  • 4.3k

• Bijdragen:  3

hmm, ja ok, dit gaat over opgeslagen games. Dus een game die je hebt gespeeld en waarbij je gesaved hebt.

Maar ik heb het gewoon over een game die op mijn hd van de xbox staat i.p.v. op een dvd.

Maar toch bedankt. Ik kom er wel uit.

Een beetje googelen werkt toch altijd sneller dan dit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3

• Bijdragen:  4321
  • Waardering:   20
  • Actief:  
  • Leeftijd:  41

ik had dit ook gegoogled met jou onderwerp

er is indd genoeg over te vinden,  ^-^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 20
  • 4.3k
  • 3 weken later...

• Bijdragen:  189
  • Leeftijd:  32

je moet naar memorycard gaan en dan al die spellen deleten het klopt dat het opgelsagen spellen zijn maar als je dat doet verwijdert hij automatisch ook  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 189

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  4 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...