Spring naar bijdragen

bittornado


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  3532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10/29/06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

ok? en het downloaden???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3.5k
  • Reacties 26
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  19
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12/11/06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hey,

Terwijl ik dit tik ben ik al 19 minuten aan het downloaden. Op dit moment met 80 kb/s... Niet gek dus. Ik denk dat de problemen op een of andere manier opgelost zijn. De poorten staan open en mijn ip staat vast. Dit weet ik 100% zeker doordat ik onderstaand stukje tekst heb gelezen op duken.nl:

Hoe weet je naar welk lokaal IP adres je de poorten moet openzetten?

Dat is dus het lokale IP adres van de pc of server waarop het programma draait dat bereikbaar moet zijn. Je kunt uitvinden welk IP adres die pc heeft door op de desbetreffende pc het volgende te doen:

Ga naar Start menu --> Uitvoeren (Run) --> tik in: command [enter] Er opent dan een DOS-boxje.

Voor Windows 2000 en XP tik je dan in:

ipconfig/all [enter]

Voor oudere Windows versies tik je in:

winipcfg [enter]

Je krijgt dan wat gegevens te zien, waaronder ook het IP adres van de pc. In principe kun je dat IP adres gewoon overnemen. Het probleem is alleen dat dit IP adres vanzelf zou kunnen veranderen. Het is daarom verstandiger om het IP adres vast in te stellen op de pc zodat het niet meer kan wijzigen. Neem daarvoor de volgende gegevens uit de DOS box precies over (op een papiertje ofzo):

- IP adres (waarschijnlijk 10.0.0.x met x een getal tussen 3 en 255)

- subnetmask (waarschijnlijk 255.255.255.0)

- gateway (waarschijnlijk 10.0.0.2)

- DNS server (waarschijnlijk 10.0.0.2)

of je krijgt deze ( afhankelijk van je router)

- IP adres ( 192.168.x.x)

- subnetmask ( waarschijnlijk 255.255.255.0)

- gateway ( 192.168.1.1 of 192.168.1.100 )

- DNS server ( 192.168.1.1 of 192.168.1.100 )

Vervolgens sluit je de DOS box.

Ga dan naar de netwerkeigenschappen op de desbetreffende pc (via Start --> Instellingen).

Daar click je met de rechtermuisknop op de netwerkadapter die wordt gebruikt en je kiest voor "eigenschappen". Dan click je eenmaal op TCP/IP en je clickt op "eigenschappen". Daar staat nu waarschijnlijk nog geselecteerd "IP adres automatisch verkrijgen". Dat gaan we dus veranderen. Vul alle gegevens in zoals je ze had opgeschreven. Alleen bij het IP adres vul je iets anders in. Het eerste deel neem je wel precies over, maar het getal achter de laatste punt daa vul je iets anders voor in. Kies daarvoor een hoog getal (maar wel kleiner dan 255), bijvoorbeeld 200. Je krijgt dan dus als IP adres bijvoorbeeld 10.0.0.200.

Click op OK en sluit alle venstertjes netjes weer af. Je pc heeft nu een vast IP adres gekregen. Dat IP adres (dus bijvoorbeeld die 10.0.0.200) vul je dus in als "host IP" bij het openzetten van de poorten.

Hier wordt gesproken van 10.0.0.200. Bij mij is dat dus 10.0.0.150. Dus dat klopt.

NOD32 is eraf. Dat zal dus ook wel schelen. Ondertussen heb ik bittornado nog een keer opnieuw geinstalleerd. Meer kan ik ook niet doen denk ik...

Maar hij download nog steeds.!!!!

Nu 22 downloaden op 90 kb/s!!!

Ik ga er maar vanuit dat alle problemen opgelost zijn. Zeer veel bedankt voor je snelle reacties!!!

Ik heb gelijk nog een vraag;

Kan je ook meerdere downloads tegelijk doen?? En zo ja Hoe?

Bedankt ;) O0 O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 19

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Girev

    Geplaatst

    Een Overzicht van de Geschiedenis: De Evolutie van Videogamegraphics door de Jaren Videogames hebben sinds hun ontstaan een enorme transformatie ondergaan, van simpele, pixelachtige omgevingen naar complexe en meeslepende werelden die de verbeelding prikkelen. Voor veel gamers biedt het herbeleven van oudere titels in combinatie met hun moderne versies een duidelijk bewijs van deze indrukwekkende vooruitgang. In dit artikel bekijken we de evolutie van graphics binnen verschillende populaire franchises en onderzoeken we hoe technologische ontwikkelingen de spelervaring hebben beïnvloed. Indiana Jones – Van Pixelachtige Avonturen naar Fotorealistisch Realisme **Een Vergelijking van Graphics: Indiana Jones and the Emperor's Tomb (2003) vs. Indiana Jones and the Dial of Destiny (2023)** De oorspronkelijke game, "Indiana Jones and the Emperor's Tomb," viel op door zijn beperkte graphics en geluidseffecten, waardoor spelers hun fantasie moesten gebruiken. Daarentegen biedt "Indiana Jones and the Dial of Destiny" verbluffende karakteranimaties en gedetailleerde wapens, waardoor de iconische archeoloog tot leven komt als nooit tevoren. - **Karakteranimatie**: De animaties in de nieuwere game zijn vloeiend en sluiten perfect aan bij de prestaties van acteur Harrison Ford. - **Historische Nauwkeurigheid**: "Dial of Destiny" besteedt veel aandacht aan historische details, wat de betrokkenheid van spelers vergroot. De Invloed van Technologische Vooruitgang op Immersie en Gameplay De sprongen in graphics maken een diepere onderdompeling in het universum van Indiana Jones mogelijk. Verbeterde audiokwaliteit en animaties tillen de gameplay naar een hoger niveau, wat spelers nog meer bij de actie betrekt. Deze transitie laat zien hoe technologie klassieke games nieuw leven inblaast, waardoor ze relevant blijven in de snel veranderende wereld van gaming. Warhammer 40,000: Space Marine – Van Tactische Gevechten naar Epische Oorlogen **Een Vergelijking van Visuals: Space Marine (2011) vs. Space Marine 2 (2023)** De originele "Space Marine" verraste gamers met zijn vermogen om talloze vijanden tegelijk op het scherm te tonen. Echter, "Space Marine 2" tilt dit naar nieuwe hoogtes met duizenden tegenstanders, indrukwekkende omgevingsdetails en epische gevechtscenario's. - **Vijanden**: De spanning van het bestrijden van massale horden wordt versterkt door superieure graphics. De Evolutie van Visuele Fidelity De vooruitgang in textuurdetails, belichting en deeltjeseffecten maakt het verschil tussen de twee titels evident. Spelers ervaren nu de cinematografische schaal van oorlogvoering in "Warhammer 40,000," wat eerder niet mogelijk was. Naarmate de franchise evolueert, zullen verdere technologische doorbraken waarschijnlijk de verwachtingen van spelers definiëren in dit epische universum. Harry Potter – Van Eenvoudige Betoveringen naar Meeslepende Hogwarts **Een Vergelijking: Harry Potter and the Chamber of Secrets (2002) vs. Hogwarts Legacy (2023)** De nostalgische ervaring van het verkennen van Hogwarts in "Harry Potter and the Chamber of Secrets" is onvergetelijk, maar "Hogwarts Legacy" herinterpreteert deze magie met adembenemende details. - **Omgevingsrealisme**: De indrukwekkende weergave van Hogwarts versterkt de verkenning en creëert een bijna tastbare ervaring. Immersie en Verkenning Grafische verbeteringen verdiepen de betrokkenheid van spelers, waardoor zij zich volledig kunnen onderdompelen in de omgeving en het avontuur. De verbeteringen maken het verkennen van Hogwarts niet alleen nostalgisch, maar ook spannend voor zowel nieuwe als oude fans. Tekken – Van Scherpe Polygonen naar Vloeiende Animaties **Een Vergelijking: Tekken (1994) vs. Tekken 8 (2024)** De originele "Tekken" had moeite met zijn beperkte graphics en animaties. In tegenstelling tot de voorganger toont "Tekken 8" nu vloeiende animaties en gedetailleerde karaktermodellen, terwijl het de unieke essentie van de serie behoudt. - **Karakterontwerpen**: Elk personage behoudt zijn unieke uitstraling, waarbij moderne updates zijn vermengd met nostalgische elementen. Balanceren van Nostalgie en Modernisering Het vinden van een balans tussen het behouden van de charme van het verleden en modernisering heeft de ontwikkeling van "Tekken" gekarakteriseerd. "Tekken 8" blijft trouw aan zijn oorsprong terwijl het de visuele aspecten naar een hoger niveau tilt. Meer dan Graphics: Gameplay, Verhaal en de Spelerservaring **Case Studies**: Hoe verbeterde graphics andere elementen van het spel versterken. Grafische upgrades hebben een aanzienlijke impact op gameplay en verhaalvertelling. Een voorbeeld is "Final Fantasy VII Remake," dat verbeterde visuals biedt die emotionele betrokkenheid vergroten. Daarnaast maakt "Prince of Persia" gebruik van de bijgewerkte graphics om gameplay-ervaringen te verbeteren. - **Meeslepende Werelden**: "S.T.A.L.K.E.R. 2" illustreert hoe rijke graphics een geloofwaardige en meeslepende omgeving kunnen creëren die de gameplay verbetert. De Grenzen van High-Fidelity Graphics Hoewel graphics aantrekkelijk zijn voor spelers, kan een te grote focus op visuele kwaliteit leiden tot prestatieproblemen en inconsistenties in gameplay. De essentie van gameplay en verhaal blijven cruciaal voor een succesvolle titel. Naarmate grafische technologieën zich ontwikkelen, moet de industrie blijven streven naar een balans tussen gameplay en visuele verbeteringen om verrijkte spelerservaringen te creëren. Conclusie De ontwikkeling van pixelgraphics naar fotorealistische omgevingen symboliseert de opmerkelijke evolutie van videogames. Visuele vooruitgang versterkt immersie en gameplay, maar een opgelegde balans met aandacht voor verhaal en spelerservaring is essentieel om gaming als kunstvorm te behouden. De toekomst belooft spannende mogelijkheden terwijl technologie blijft hervormen hoe wij spelen en interageren met onze favoriete titels. Bonussectie: Een Korte Blik op Racegames **Test Drive (1987) vs. Test Drive Unlimited: Een Visuele Revolutie in Racen** De vergelijking tussen het originele "Test Drive" en "Test Drive Unlimited" laat zien hoe de sprong van 2D-graphics naar fotorealistische weergaven het racegenre heeft getransformeerd. Deze evolutie onderstreept het belang van 3D-omgevingen en realistische voertuig dynamiek. - **Impact van 3D Graphics**: Deze transitie heeft nieuwe mogelijkheden voor gameplay gecreëerd, wat heeft geleid tot meeslepende ervaringen die voorheen ondenkbaar waren. De voortdurende evolutie van graphics in videogames weerspiegelt niet alleen technologische vooruitgang, maar ook een dieper inzicht in de spelerservaring. Terwijl we vooruitkijken, zal de zoektocht naar een balans tussen verbluffende visuals, meeslepende verhalen en boeiende gameplay de toekomst van gaming blijven definiëren.  
  • Recente prestatie

    • zorba1965 heeft zojuist een badge verdient
      6 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...