Limburg2007 Geplaatst December 10, 2006 Bijdragen: 145 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/22/06 Status: Offline Actief: December 27, 2011 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst December 10, 2006 Weet iemand sites waar ik films met nederlandse ondertiteling kan downloaden? Maar het moet niet met torrents ofzo zijn, want torrent programma's werken bij mij niet. Ik zoek bijvoorbeeld rapidshare of megashare links. René Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 145
Michiel Geplaatst December 10, 2006 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst December 10, 2006 Hallo, een programma als rapidshare (www.rapidshare.de bv)kost in beginsel niets, maar wil je meer downloaden moet je veelal betalen (ong 80 E) en dat is veel. downloaden via nieuwsgroepen gaat makkelijker en is goedkpoper. zie voor meer info mbt nieuwsgroepen de link "downloads". :) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Eagles Geplaatst December 10, 2006 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst December 10, 2006 stealthtorrent een beginnende site maar hier komen wel veel goede films op is de vervanger voor dreamplace Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
alexander Bijker Geplaatst December 17, 2006 Bijdragen: 11 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 17, 2006 wat is ht adres van stealthtorrent, want stealthtorrent.org reageert niet, ik heb veel plezier beleeft aan dreamplace, maar ik heb nog geen goede site weer gevonden. groetr alexander Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 11
Gast Dusszz Geplaatst December 17, 2006 Delen Geplaatst December 17, 2006 wat is ht adres van stealthtorrent, want stealthtorrent.org reageert niet, ik heb veel plezier beleeft aan dreamplace, maar ik heb nog geen goede site weer gevonden. groetr alexander http://stealthtorrents.com Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
yvon Geplaatst December 17, 2006 Bijdragen: 1047 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/09/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst December 17, 2006 Hoi. Hoezo werken de torrent site enz niet als ik vragen mag houd dat soms in dat je geen verbinding hebt ofzo. yvon Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie