Thomas Geplaatst December 9, 2006 Bijdragen: 11 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/28/06 Status: Offline Actief: September 16, 2014 Delen Geplaatst December 9, 2006 Ik heb net SABnzbd gedownd, en wil er wel eens mee beginnen wat spellen ofzo te downloaden. Als ik dan op die site die in de handleiding stond naar bestanden zoek, zie ik er soms [2/4] (1/1) of [83/95] - "ff.par2" yEnc (1/1)of nog meer van dat soort dingen. Wat bedoelen ze hier dan mee? dat ze maar de helft van het bestand hebben upgeload ofzo? en hoe moet ik dan aan de rest komen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 11
yvon Geplaatst December 9, 2006 Bijdragen: 1047 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/09/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst December 9, 2006 hoi. ik raad je aan als je dus een spel zoekt dus een compleete te zoeken dat houd dus in ik geef een voor beeld wat goed is 56/56 of 94/94. dan is het compleet staat er dus 56/54 staat er meestal in het rood bij niet compleet. ff.par2" yEnc geeft aan hoeveel rare bestandje's dit zijn. Wat je er aan kunt doen is gewoon anderen zoek machine te nemen om te kijken of hij daar wel compleet is.. Bij muziek bv staat e meestal in de kleur rood NZB ook nog eens onderstreept kun je op klikken dan kun je ook losse nummer nemen klik je daar niet op maar maak je daar gelijk een "MAAK NZB" Pak je de hele cd. het is wat moeilijk uit te leggen maar hopenlijk heb je hier wat aan. zo niet moet je maar wat meer uitleg hier over geven. yvon of is dit niet wat je bedoeld? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie