NaBiLo Geplaatst December 9, 2006 Bijdragen: 47 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 9, 2006 Wie o wie heeft er verstand van PowerIso?? Ik heb namlijk een pme bestand om kunnen zetten in een ISO bestand alleen nu vraag ik me af hoe ik deze in mediaplayer kan afspelen?? Ik hoop dat iemand me kan helpen anders moet ik alles weer opnieuw doen! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 47
Erwin. Geplaatst December 9, 2006 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 40 Delen Geplaatst December 9, 2006 uhm niet.. een iso bestand kun je niet afspelen met WMP je kunt hem alleen mounten of branden met behulp van poweriso of nero enz Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
NaBiLo Geplaatst December 9, 2006 Bijdragen: 47 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 9, 2006 uhm niet.. een iso bestand kun je niet afspelen met WMP je kunt hem alleen mounten of branden met behulp van poweriso of nero enz OK dus als ik nu het bestand op cd zet, kan ik m gewoon afspelen in mijn dvd? Ik brand met sonic Recordnow...dit kan tog gewoon?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 47
Erwin. Geplaatst December 9, 2006 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 40 Delen Geplaatst December 9, 2006 nou je heb waarschijnlijk het pme bestand ingepakt als jij de iso als image ga branden brand hij dus het pme bestand op cd dus heb je er nog weinig aan ik zal es mee zoeken waarmee je pme kan afspelen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
NaBiLo Geplaatst December 10, 2006 Bijdragen: 47 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 10, 2006 nou je heb waarschijnlijk het pme bestand ingepakt als jij de iso als image ga branden brand hij dus het pme bestand op cd dus heb je er nog weinig aan ik zal es mee zoeken waarmee je pme kan afspelen Heel erg graag bedankt voor al je moeite.... :cool2: O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 47
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie