NaBiLo Geplaatst December 7, 2006 Bijdragen: 47 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 7, 2006 Ik heb een pme bestand die ik op vcd wil branden om m dan te kunnen afspelen, alleen wordt dit type bestand niet ondersteund door mijn brandprogs, weet iemand hoe ik dit type bestand kan omzetten?? Ik heb dit bestand zelf gemaakt met een programma die bij mijn digitale camera was geleverd. Er zit echter geen brandfunctie op! Weet iemand hoe ik dit moet aanpakken zonder alles opnieuw moet maken! Alvast bedankt!! Ps: het programma convertXtodvd herkent dit bestand ook niet... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 47
yvon Geplaatst December 7, 2006 Bijdragen: 1047 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/09/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst December 7, 2006 wat is een pme bestand ? en divx2dvd dan, yvon Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1k
NaBiLo Geplaatst December 8, 2006 Bijdragen: 47 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 8, 2006 wat is een pme bestand ? en divx2dvd dan, yvon pme is het type bestand, zoals het is opgeslagen zeg maar. Ik heb van digitale vakantiefoto's een soort filmpje gemaakt en wil deze op cd zetten, een vcd dus. Het bijbehorende programme is van Pixela Imagemixer. Wat is divx2dvd? Is dit het zelfde als convertx2dvd?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 47
yvon Geplaatst December 8, 2006 Bijdragen: 1047 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/09/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst December 8, 2006 aha okee ik snap hem had het niet zo snel door hahahah :redface: Okee het klopt de meest digitale camera daar krijg je dus een programma om er iets moois van te maken maar daar zit nooit een brand programma bij. Je kunt 3 dingen doen.( ja mischien wel meer maar we beginnen bij 3). 1 je maakt een mooie reportage met de programma die je hebt mee gekregen va je camera en je slaat het opals avi. En brand het vervolgens met nero. 2. Je kunt ik neem aan de je nero ook hebt ander download je het van duken af daar kun je dus ook een videocd van maken. 3. heb je xp daar heb je een programma window movie maker die kun je dan ook pakken. Dat laatste vind ik persoonlijk niet zo goed programma je moet het stukje voor stukje steeds opslaan want hij slaat vaak op hol en als je het dan niet vast zet ben je alles kwijt, kun je weer van voor af aan beginnen. Het is ook bekent dat dat het problemen kindje is onder de xp. IK hoop dat je hier wat aan hebt. yvon Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie