bart Geplaatst December 7, 2006 Bijdragen: 305 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/30/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst December 7, 2006 Hi Van een Avi ben ik er nu ingeslaagd om te branden met ondertitels mede dankzij de goede diensten van Michiel. ( ik kan je geen PBs sturen het lukt niet ) Alleen heb ik soms zwarte hokjes in de film en stopt de dvd soms. Misschien iemand een tip of tut? Mijn andere vraag is dat ik een bestand downloadde maar het is precies geen AVI Zie Wat moet ik daarmee en wat met de ondertitels dit zijn de gegevens FileSize : 786M PlayTime : 02:15:34.896 VideoCount : 1 AudioCount : 1 ===== Video Info ===== Video 0# Stream VideoCodec : MPV1 VideoWidth : 352 piexs VideoHeight : 288 piexs VideoFrameRate : 25fps VideoFrameCount : 203372 VideoBitRate : 0 ===== Audio Info ===== Audio 0# Stream AudioCodec : MPA1/2 AudioBitRate : 128000 AudioChannels : 2 AudioSampleRate : 48000 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 305
Michiel Geplaatst December 8, 2006 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst December 8, 2006 Ha Bart, Inmiddels kan ik persoonlijke berichten ontvangen, DukeN bedankt, en heb ze gelezen. Mbt de zwarte blokjes en het stoppen vn de DVD: Gebeurde dit ook met de film, Moby Dick toch, voor het omzetten op je PC? Zoja, dan ligt het waarschinlijk aan de kwaliteit film die je hebt gedownload. Het kan ook aan de codecs liggen, maar daar heb je je PC vol mee staan toch Ik hoor het wel Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
bart Geplaatst December 10, 2006 Bijdragen: 305 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/30/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Auteur Delen Geplaatst December 10, 2006 Hi Michiel Heb je PB ondertussen beantwoord. Vriendelijk bedankt voor je hulp. Mensen zoals jij zijn een verrijking voor ieder forum Ondertussen ben ik er (eindelijk) in geslaagd een volwaardige dvd te maken !! Nogmaals 1000000 dank Bart ten points !!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 305
Michiel Geplaatst December 10, 2006 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst December 10, 2006 geen dank Bart, ben blij fat ik je heb kunnen helpen. bedankt voor je PB. veel plezier met je film en toekomstige films. O0 O0 O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
yvon Geplaatst December 10, 2006 Bijdragen: 1047 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/09/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst December 10, 2006 hoi. Het zou mischien wel leuk zijn om het ook eens hier neer te zetten over hoe je het hebt gedaan. Dan kunnen de mensen die er ook problemen mee hebben het ook zo doen. Als we steeds een persoonlijke email zouden versturen en de mensen steeds moeten lezen bedankt voor de email het is opgelost kunnen de mensen hier niks mee. Het forum is toch bedoeld om mensen te helpen en de oplossing hier neer te zetten. zullen we dat dan ook doen? yvon ;D Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1k
bart Geplaatst December 11, 2006 Bijdragen: 305 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/30/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Auteur Delen Geplaatst December 11, 2006 Als we steeds een persoonlijke email zouden versturen en de mensen steeds moeten lezen bedankt voor de email het is opgelost kunnen de mensen hier niks mee. Hi Yvon.. Groot gelijk heb je. Maar ik had reeds zoveel gevraagd en zoveel hulp gekregen dat wanneer ik dacht dat het gelukt was ( het was niet gelukt ) ik eigenlijk niet echt meer de vraag op het forum durfde plaatsen. Teveel vragen kunnen kenners soms vervelen. Maar ondanks ik al veel leerde zal ik nog heel wat moeten bijleren en dat maakt het leuk.. In ieder geval is het nu gelukt. Als antwoord op je vraag: Ondertitels herstellen en synchroniseren met; Submagic of Subtitle Workshop Wav geluidsbestand uithalen met virtual dub converteren film Winavi ( zonder subs ) AFwerking dvdlab pro voila ;) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 305
yvon Geplaatst December 11, 2006 Bijdragen: 1047 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/09/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst December 11, 2006 hoi. Nu ben ik heel boos waarom om deze zin. Maar ik had reeds zoveel gevraagd en zoveel hulp gekregen dat wanneer ik dacht dat het gelukt was ( het was niet gelukt ) ik eigenlijk niet echt meer de vraag op het forum durfde plaatsen. Je moet nooit meer dit soort dingen denken het mag geen eens in je hoofd spoken ben je mal. al vraag je honderd keer hetzelfd je gaat toch voor zekerheid. Nou en aangezien jij er helemaal voor gaat helpen we je ook al is het voor de 100 keer. Weet je hoeveel keer wij dezelfde antwoorden geven nou dit wil je niet weten maar wij doen het voor diegene die er voor de volle 100% voor gaan. Als wij nu ook denken o jee ik moet hetzelfde steeds schrijven en dan ook zo denken geloof me word het erg leeg hier met antwoorden. Goed ik ben nu weer blij omdat ik dit even kwijt wilden. Dus bart stel je zoveelste vraag maar wij gaan er voor omdat jij er ook voor gaat O0 En haal het niet meer in je hoofd hoor omdat te denken ander worden we dus heel :heelboos: :-*yvon Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1k
bart Geplaatst December 11, 2006 Bijdragen: 305 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/30/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Auteur Delen Geplaatst December 11, 2006 Hi Yvon Tja... Boos hoef je nu ook weer niet te zijn he.... Goed om weten maar inmiddels was dit topic afgedwaald en vraag ik je vriendelijk of je me kort kan antwoorden op de oorspronkelijke vraag van dit topic. Bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 305
yvon Geplaatst December 11, 2006 Bijdragen: 1047 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/09/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst December 11, 2006 hoi. Maar het was toch opgelost of is het nu niet opgelost. ALs ik het na lees is het toch opgelost dus wat wil je nu nog weten dan? yvon Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1k
Michiel Geplaatst December 11, 2006 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst December 11, 2006 avseq01 is volgens mij een video cd. je kunt deze omzetten in avi, de extensie veranderen :) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
bart Geplaatst December 12, 2006 Bijdragen: 305 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/30/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Auteur Delen Geplaatst December 12, 2006 Hi avseq01 is volgens mij een video cd. je kunt deze omzetten in avi, de extensie veranderen Idd wist niet goed wat ermee te doen. Vorige keer was alles gelukt op een paar kleinigheden na maar nu weet ik zo hoe het moet !!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 305
Michiel Geplaatst December 12, 2006 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst December 12, 2006 hoor het wel Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Michiel Geplaatst December 12, 2006 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst December 12, 2006 hoor het wel Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie