keef Geplaatst December 6, 2006 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 6, 2006 Ik heb een film gedownload (Bin bestand) het zijn 2 cd's de 1e geeft een prima beeld de 2e geeft een heel klein beeldje in het midden van het scherm. Ik heb de film nogmaals gedownload van een andere poster resultaat is hetzelfde. Mijn vraag is: hoe krijg ik het beeld van de 2e cd op een groter formaat alvast bedankt voor jullie tips :'( :'( Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Michiel Geplaatst December 8, 2006 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst December 8, 2006 Hallo, vraag: zijn het dezelfde bestanden? maw horen de bestanden bij elkaar? bv ..........CD1 en..........CD2 ??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Pietje8501 Geplaatst December 9, 2006 Bijdragen: 980 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/11/06 Status: Offline Actief: Maart 13, 2014 Leeftijd: 32 Delen Geplaatst December 9, 2006 ja, mss is het tweede gwoon een sample Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 980
keef Geplaatst December 9, 2006 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 9, 2006 Hallo, vraag: zijn het dezelfde bestanden? maw horen de bestanden bij elkaar? bv ..........CD1 en..........CD2 ??? Sorry dat ik nu pas reageer, het zijn cd 1 en 2 van 1 film groet, Keef Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Michiel Geplaatst December 10, 2006 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst December 10, 2006 hallo, geeft niet (late reactie). Het is mij onduidelijk hoe het kan dat CD 2 een kleiner beeldformaat geeft als CD1. Het kan zijn dat CD2 idd een sample is, maar dan zou deze niet tot dezelfde film behoren...... Mss een optie om de film op een andere manier binnen te halen. Mogelijk dat je op www.divxstart.com een antwoord kunt vinden mbt het aanpassen van beeldformaat. suc6 O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
keef Geplaatst December 12, 2006 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 12, 2006 Hallo Michiel, Op een andere manier begrijp ik niet helemaal, komt gewoon uit een nieuwsgroep Bedankt voor je tip ( divxstart) ik ga het daar maar eens proberen. groet, Kef Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Michiel Geplaatst December 12, 2006 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst December 12, 2006 ok. weet niet zeker of het helpt. anders op zoek gaan naar nieuw materiaal. sorry. suc6 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie