Gast Recall Geplaatst Oktober 31, 2005 Delen Geplaatst Oktober 31, 2005 ik zal het nog is opnieuw proberen heb er namelijk ook geen geluid bij:S:S:S dus zal vast wel iets verkeerd hebben gedaan Als je nog wat weet zeg het maar gewoon informatie is altijd handug:P:P Alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ermaro Geplaatst November 4, 2005 Delen Geplaatst November 4, 2005 ik kan niet klikken op ISO naar DVD, het plaatje blijft grijs, wat doe ik fout? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst November 4, 2005 Delen Geplaatst November 4, 2005 dr staat ergens dat het een aantal uren kan duren??? is dat niet te lang hoe lang is het gemiddeld dan??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ermaro Geplaatst November 4, 2005 Delen Geplaatst November 4, 2005 het probleem is al verholpen, ik moest eerst de pc op nieuw opstarten nadat ik het progammaatje had gedown-load. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst November 5, 2005 Delen Geplaatst November 5, 2005 Hey, k ben bezig een film op dvd te zetten met ondertitel maar als k die film wil laden bij avi2dvd dan geeft hij een waarschuwing; dat k zeker moet zijn dat mijn bestand(film) geen rare tekens bevat zoals: ] [ $ enz... maar mijn bestand heeft dat ook niet maar togh nog steeds hij die waarschuwing en daardoor kan k niet mijn film laden dringend hulp nodig!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast octron Geplaatst November 15, 2005 Delen Geplaatst November 15, 2005 hallo nou wil ik bij avi2dvd een film laden krijg als foutmelding:FLOATING POINT BIJ ZERO? wat wil dit zeggen? heb ik nog iets nodig?heb al xvid gedownload of heb ik die niet nodig of moet ik wat anders hebben? octron Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast octron Geplaatst November 16, 2005 Delen Geplaatst November 16, 2005 hallo Ik heb alle stappen gedaan wat hier boven staat dus:eerst gspot geopend gedaan wat er staat daar na avi2dvd geopend ook gedaan wat er staat zet aales op een rijtje als je begrijp wat ik bedoel het duurt dus uren dat het klaaris,maar wil ik de film bekijken of het gelukt is maar de ondertiteling loopt niet gelijk met de film. Wat heb ik fout gedaan en wat kan ik daar nog aan doen? alvast bedankt octron Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast octron Geplaatst November 16, 2005 Delen Geplaatst November 16, 2005 ben ik weer heb net een berichtje gestuurd over ondertiteling dat niet gelijk loopt met de film maar ook het geluid loopt iets sneller,dus ook het praten loopt niet gelijk wat kan ik daar aan doen? help me please Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst November 17, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25038 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Donderdag om 08:02 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst November 17, 2005 Volgens mij heb je alleen maar problemen met deze film. Waarschijnlijk heb je een brakke versie gedownload. Probeer eens een andere. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast keesiej Geplaatst Januari 2, 2006 Delen Geplaatst Januari 2, 2006 heb al die software maar ik krijg een map met ifo files! en maakt geen map met ide bestanden die ik kan branden ? hoe moet dat ? helpp! pleace! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast taye123 Geplaatst Januari 27, 2006 Delen Geplaatst Januari 27, 2006 Ik heb de stappen van hierboven precies opgevolgd maar kreeg tijdens het \'omzetten naar DVD\' deze foutmelding: AviSynth Error! Avisynth open failure: AVISource: couldn\'t locate a decompressor for fourcc xvid (F:BitComet\\Downloads\\Robots\\Avi2dvd_temp\\Avisynth_Script_File.avs, line 2) Wil iemand me aub helpen want ik krijg altijd zulke irritante \'probleempjes\' Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie