smartass Geplaatst December 1, 2006 Bijdragen: 262 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: April 19, 2012 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst December 1, 2006 heej ik wou vanmiddag net zoals ik altijd doe, de ondertiteling in een film branden via de handleiding van deze site. maar als ik de film in TMPGenc geladen heb, en op start druk krijg ik deze foutmelding: The resolution of the video is illegal. >the window size needs to be set between 8x8 and 4088x4-88 >the width and heigth needs to be multiple of 8 weet iemand wat ik nu moet doen? want als ik op previeuw klik laat die de film wel gewoon goed zien.. :s alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 262
ma.blok Geplaatst December 1, 2006 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst December 1, 2006 Hoi smartass, Heb je al geprobeerd om met Vdub de film eerst op te slaan als avi met een andere video codec? :cool2: Marcel Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie