Gast ToMiE Geplaatst Augustus 5, 2005 Delen Geplaatst Augustus 5, 2005 Ik Wil Graag Wetu Of Je DVDS Kan Branden Als Je Geen DVD Brander Hebt. KAN IEMAND MIJ HELPEN > Alvast Bedankt < Groet ToMiE :lol::lol: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
shirls Geplaatst Augustus 14, 2005 Bijdragen: 20 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/16/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 14, 2005 Met nero kun je mini dvd\'s maken, dat zijn dat dvd bestanden op een cd. Is dan natuurlijk wel een stuk kleiner qua grote. Maar echte dvd\'s branden lijkt me een beetje moeilijk gaan. Overweeg es een dvd brander te kopen. Ze zijn tegenwoordig al wel te krijgen voor 50 euro. . Natuurlijk kun je ook een dvd film omzetten naar vcd zodat ie kleiner is en van slechtere kwaliteit. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 20
Gast ToMiE Geplaatst Augustus 21, 2005 Delen Geplaatst Augustus 21, 2005 Bedankt. Maar Ik heb ons pap er over heen gekregen om een dvd brander te kope. -=Toch Bedankt=- :silly::silly::silly::silly: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.