Spring naar bijdragen

DVD Lama's???

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  43
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik zoek een dvd compilatie van de lama's (lama's spugen erop los)

Wie kan me helpen deze te vinden? krijg hem nergens gevonden!

(o.a mininova, piratebay etc..)

Want zeg nouw zelf.... dat mag toch niet ontbreken deze dvd in je rekje:)

Ik ben hier helemaal weg van!!! ;D

Ik hoop graag wat te horen als iemand een link heb!

Groeten arie (en nee ben geen lama;) ;D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 43
  • Reacties 8
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  1047
  • Leeftijd:  57

hoi .

nou ik heb hem gevonden voor je en het is zelfs een dvdrip.

lekker makkelijk.

link is hier http://btjunkie.org/search?q=de+lama%27s

groetje's yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1k

Yvon, hardstikke toppie meid! O0

ik ga em nu downloaden!!waanzinnig bedankt

ken je trouwens me andere film niet vinden???

child of mine (en welke ook te downloaden is ...en niet in duits)

groeten !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 43

hoi.

Als het goed is, is dit hem.in het engels het is een xvid(avi)

Ik geef je eerst de link waar ik hem vond hier.

http://www.demonoid.com/files/?category=0&subcategory=All&quality=All&seeded=0&external=2&query=child+of+mine&uid=0&sort=

lukt het niet om het te openen dan is dit de snelkoppeling waar je het kun downloaden.hier.

http://www.demonoid.com/files/details/532070/775222/

Kijk maar even of je dit kunt downloaden ik weet het niet zeker maar ik dacht dat je hier moet aanmelden dat kun je gewoon gratis doen hoor dan weet je zeker dat je hem binnen krijgt.

Je kunt gewoon de eerste link nemen zag ik hij staat op nummer 2 

En voor de rest heb ik gekeken maar het is allemaal duits dit was de enige die ik kon vinden.

suc6 yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1k

Yvon, ;D

heb je toevallig een avi gevonden van de lama's (700 mb ongeveer)

provider klaagt over dataverbruik (en deze file die je me gaf is paar gig :)

Ik hoor het wel van je!!

alvast reuze bedankt O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 43

hoi..

De site die ik je gaf met die film is 700.27 MB dus dat moet toch lukken.

Het is een xvid dus een avi.

yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1k

He Yvon, je bent abuis met Child of mine:) die is idd 700 mb

Ik heb t over de lama's

deze is 3 gig;)

Deze wil ik graag in avi (700 mb ongeveer)

Groetjes;)

happy Sinterklaar :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 43

hoi en happy sinterklaas you to.

Ja je hebt gelijk ik zal kijken of ik iets anders kan vinden.

je hoort het nog.

yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1k

hoi.

NOu ik heb me rot gezocht zag er veel staan maar allemaal met 3950 mb.

maar over dat data verbruik heb je zo weinig dan dat je mag downloadn of download je te veel soms.

Meestal krijg je maandelijks nieuwe data verbruik zo ja kun je toch even wachten en het later downloaden.

Of krijg je steeds deze melding binnen als je iet hoger download?

IK weet niet met welke provider je download maar dit is toch een optie.

yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Girev

Geplaatst

10 Games Die Vastzitten in Ontwikkelingshel (en Hun Kans op Release) De wereld van videogames is vaak een spannende plek, vol beloftes en verwachtingen. Maar achter de glanzende aankondigingen schuilt een minder mooi verhaal: veel titels belanden in wat we "ontwikkelingshel" noemen. Volgens industrie-experts komt bijna 90% van de aangekondigde spellen nooit uit zoals oorspronkelijk gepland. Dit leidt tot een enorme emotionele rollercoaster voor gamers die met veel enthousiasme wachten op hun favoriete titels. In dit artikel nemen we een kijkje naar 10 opvallende games die momenteel vastzitten in deze ontwikkelingshel. We onderzoeken hun voortgang, de uitdagingen die ze tegenkomen en hun kansen op een uiteindelijke release. Ubisoft's Struikelblokken Beyond Good & Evil 2 Al sinds 2008 is Beyond Good & Evil 2 een symbool van hoop en frustratie. Met een ontwikkeling die nu al 16 jaar duurt en een reeks tegenslagen, waaronder het verlies van creatief directeur Emil Morel in 2023, lijkt de toekomst van deze titel onzeker. Ubisoft blijft echter vastberaden en heeft Fzy Mesmar aangesteld als nieuwe creatief leider. Ondanks deze nieuwe aanstelling blijven de lange ontwikkeltijd en de financiële problemen van Ubisoft reden tot bezorgdheid. Prince of Persia: The Sands of Time Remake De remake van Prince of Persia: The Sands of Time had gamers enthousiast moeten maken toen deze in 2021 werd aangekondigd. Helaas leidde een aantal ontwikkelingsproblemen tot de vervanging van het oorspronkelijke team door Ubisoft Montreal. Deze wijziging kan op de lange termijn leiden tot een betere kwaliteit, maar de releasedatum is nu uitgesteld tot ten minste 2026. Fans van de iconische franchise blijven hoopvol, maar de onzekerheid over de voortgang blijft knagen. Remakes en Reboots in Limbo Knights of the Old Republic Remake De aangekondigde remake van Knights of the Old Republic zorgde voor veel opwinding, maar na de implosie van de Embracer Group bleven er vragen bestaan. Saber Interactive, de studio achter het project, heeft beloofd door te gaan met de ontwikkeling, maar concrete details blijven uit. Fans moeten geduld hebben terwijl de studio zich hergroepeert en de toekomst van deze geliefde titel onduidelijk blijft. Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 Sinds de aankondiging in 2016 heeft Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 een hobbelige rit doorgemaakt. Na een aantal interne veranderingen, waaronder de overstap van Hardsuit Labs naar The Chinese Room, is de releasedatum, die aanvankelijk op 2020 was gepland, steeds verder uitgesteld. Ondanks de aanhoudende hoop op een daadwerkelijke lancering, blijft de vraag of de gameplay de verwachtingen kan waarmaken. Indie Games Die Vooruitgang Ondervinden Little Devil Inside Little Devil Inside trok de aandacht tijdens de onthulling van de PlayStation 5 in 2020. De oorspronkelijke release was gepland voor juli 2021, maar interne problemen hebben de ontwikkeling vertraagd. Toch heeft een recente Kickstarter-update bevestigd dat het team nog steeds aan het project werkt. Dit roept de vraag op: is het een teken van doorzettingsvermogen of een indicatie van een slecht beheerd project? Hollow Knight: Silksong De saga van Hollow Knight: Silksong is de afgelopen jaren een bron van speculatie geweest. Wat begon als een eenvoudige uitbreiding, is uitgegroeid tot een complex project met een gebrek aan substantiële updates. Onlangs opgedoken hints suggereren echter dat de game mogelijk samen met de verwachte Switch 2 aangekondigd kan worden, wat de hoop bij fans weer aanwakkert. Grote Uitgeverij Projecten in Ontwikkelingshel State of Decay 3 Aangekondigd tijdens de Xbox Showcase in 2020, heeft State of Decay 3 tot nu toe weinig vooruitgang geboekt. De onlangs gepresenteerde CGI-trailers geven weinig inzicht in de daadwerkelijke gameplay, wat het voor fans moeilijk maakt om de release te anticiperen. Geruchten over een mogelijke lancering in 2026 blijven hangen, maar de onzekerheid rondom de ontwikkeling is zorgwekkend. Everwild Everwild, sinds de aankondiging in 2019 een mysterie, heeft te maken gehad met vertragingen en teamwijzigingen, inclusief een volledige reboot in 2021. Ondanks deze uitdagingen wijzen recente bezoeken van Microsoft-executives, waaronder Phil Spencer, erop dat de ontwikkeling mogelijk weer op de goede weg is. Toch blijft het scepticisme bestaan over wanneer deze game eindelijk onthuld zal worden. De Onzekere Toekomst van Andere Grote Titels Pragmata Pragmata, met zijn unieke stijl die doet denken aan een combinatie van Death Stranding en NieR, werd met veel beloften aangekondigd. Echter, het project kampt nu met onbepaalde vertragingen en een gebrek aan informatie. Capcom's sterke staat van dienst biedt wellicht enige hoop, maar het blijft onduidelijk wanneer deze intrigerende titel op onze schermen zal verschijnen. Squadron 42 Gerelateerd aan het ambitieuze Star Citizen, heeft Squadron 42 sinds de aankondiging te maken gehad met aanzienlijke uitdagingen. Met een indrukwekkende cast, waaronder Gary Oldman en Mark Hamill, zijn de verwachtingen torenhoog, wat de frustratie over het gebrek aan vooruitgang alleen maar vergroot. De mogelijke releasedatum voor 2026 biedt een sprankje hoop, maar veel gamers blijven voorzichtig in hun verwachtingen. Een Glimp van Hoop: Metroid Prime 4 Tussen al deze problematische projecten biedt Metroid Prime 4 een verfrissend perspectief. Oorspronkelijk aangekondigd in 2017, werd het project geconfronteerd met grote ontwikkelingsuitdagingen, wat leidde tot een volledige herstart in 2019. Een nieuwe trailer in 2022 heeft het optimisme over een potentiële release in 2025 opnieuw aangewakkerd. Nintendo's transparantie over de ontwikkeling houdt de hoop van fans levend. Conclusie De weg door ontwikkelingshel is bezaaid met onzekerheden en uitdagingen. Elke titel in dit artikel heeft zijn eigen set obstakels, en de toekomst blijft voor velen onduidelijk. Dit onderstreept de complexe aard van gameontwikkeling en het voortdurend veranderende landschap waar ontwikkelaars mee te maken hebben. Voor spelers is het van cruciaal belang om geduld te hebben en de hoop levend te houden terwijl we wachten op deze langverwachte releases.
  • Recente prestatie

• Beast heeft zojuist een badge verdient
      Reageert top
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...