Gast jezus Geplaatst December 1, 2006 Delen Geplaatst December 1, 2006 ik krijg een nieuwe pc...mijn oude ga ik aan iemand verkocht..nu wil ik alle bestanden van mn pc af, zodat mn pc weer in de staat is van toen ik hem kocht( dus zonder games,bestanden,muziek enz)..hoe doe ik dat het snelst Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst December 1, 2006 Delen Geplaatst December 1, 2006 ik denk dat je het best je harde schijf even moet formateren en dan je os er opnieuw opzetten. dan is hij wel vrij clean O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
yihaa Geplaatst December 1, 2006 Bijdragen: 696 Waardering: 2 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/03/06 Status: Offline Actief: Januari 19, 2015 Delen Geplaatst December 1, 2006 Backup maken van wat je wil bewaren en dan extern opslaan. Dan formatteren. Kun je daarna op je nieuwe zetten. :-[ :dans2: Gaaf een blanco start. Dual core CPU? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 696
Robin Geplaatst December 12, 2006 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst December 12, 2006 Deze computer --> Rechter muisknop C schijf --> Formateren..? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
Erwin. Geplaatst December 12, 2006 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst December 12, 2006 Deze computer --> Rechter muisknop C schijf --> Formateren..? LOL dat lukt niet hoor als je in windows zit Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Gast sebasjuh Geplaatst December 13, 2006 Delen Geplaatst December 13, 2006 ik krijg een nieuwe pc...mijn oude ga ik aan iemand verkocht..nu wil ik alle bestanden van mn pc af, zodat mn pc weer in de staat is van toen ik hem kocht( dus zonder games,bestanden,muziek enz)..hoe doe ik dat het snelst Gewoon WinXP cd in je computer doen. Ervan opstarten en even windows opnieuw installeren. Hiermee wordt je schijf geformateerd en heb je gewoon weer een kale windows erop staan zonder jou dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
eD.winn Geplaatst December 17, 2006 Bijdragen: 228 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/18/06 Status: Offline Actief: Oktober 4, 2014 Delen Geplaatst December 17, 2006 of je kan hem recoveren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 228
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie