Spring naar bijdragen

newsleecher.....

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Heyhey,

heb alles geprobeerd (denk ik). kheb het volgende probleem.

Zodra ik newsleecher opstart en begin met downloaden begint ie zonder problemen. echter na een tijdje valt er 1 server uit met de melding: recheck your download quota, your username & password.

Op zich niet erg zou je denken, kheb 4 servers die het doen dus kheb er nog 3, maar na een tijdje valt er nog 1 uit met dezelfde melding, en daarna de volgende totdat ze er alle 4 mee gestopt zijn. Nou is het bestand klaar met downloaden als er 2 servers het nog deden, maar die download dan niet heel het bestand. Als ik na het downloaden met quikpar aan de slag ga, mis ik altijd een paar honderd blocks, als het er geen duizend zijn.

Weet iemand waar dit aan ligt, kword er helemaal gek van :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  1047
  • Leeftijd:  56

Hoi.

IK weet dus niet bij welke provider je zit maar je moet wel even nakijken of je niet een ww en gebruikersnaam moet gebruiken bij het invullen van je nieuwsleecher.

De ene moet wel een ww en gebruikernaam invullen en bij sommige niet.

Kijk nog eens na of jij niet onder de server valt waar je dit dus wel in moet vullen.

Zo ja dan moet je dat doen want dan heb je geen toegang ervoor.

Hij geeft dat niet voor niks door.

yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1k

• Bijdragen:  2

Kheb een server van eweka.

Kmoet daar idd een ww en een gebruiksnaam invullen, en heb dit ook gedaan. Het is gewoon net ofdat ik niet ongelimiteerd bestande kan downloaden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...