Spring naar bijdragen

Nzb ouder dan paar dagen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  354
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Wil een Nzb ouder dan een paar dagen niet meer downloaden? ik heb nu james bond die nieuwe ben ik aan het downloaden.. moet ik nog allleen.. r.32 en r.35 en hij kapt ermee.. gaat niet verder.. en ik heb toen een nzb van nfs:carbon opgezocht 27 dagen oud.. en die download helemaal niks.. hoe kan ik zorgen dat die wel gaan downloaden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 354
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  4307
  • Actief:  Nooit

Hij download dan niet meer maar...

gebruik quickpar om bestand r.32 en r.35 meestal zijn er 10% pars erbij gepost dus als je bijvoorbeeld 50 bestanden hebt kan je er 5 volledig maken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 4.3k

• Actief:  

Dat heb ik nu gedaan.. maar hij segt nu geen herstel blocks meer nodig maar nu kan ik nog niet uitpakken want hij soekt die rars nog.. Wat vaag..!!

Bijvoorbeeld ik had borat gedownload daarna.. die stope bij 0.25 en die miste alleen rar.02 of rar.2 weetikveel hoe ze het noemde.. iig de tweede.. nou en toen ging ik met par2 bestande mt quickpar herstellen ofso.. maar nu heb ik geen rar.02 er bij gekrege.. maar hij zegt wel geen herstel nodig maar met uitpakken zoekt hij rar.02 nog  :-[!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 354

• Actief:  

Ik kan nu wel in een ander topic dit weer gaan posten maar ik dacht, kan ook nog wel een keer reageren!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 354

• Bijdragen:  4307
  • Actief:  Nooit

maar zegt hij bij quickpar dat ie helemaal compleet is? zoja dan zou ik een nieuwe borat downloaden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 4.3k

• Actief:  

eerst niet toen heb ik hem gereapareerd ofso met quickpar maar nog staat die rar 2 er niet tussen en wil hij nog niet uitpakken  :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 354

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...