bambi1515 Geplaatst November 27, 2006 Bijdragen: 536 Waardering: 19 Prestatiepunten: 691 Dagen gewonnen: 4 Lid sinds: 11/04/06 Status: Offline Actief: November 1, 2024 Was actief op: Windows Delen Geplaatst November 27, 2006 hoi mensen, ik heb een vraag over ipod. ik ben van plan om ipod te kopen, maar ik vraag me af of ik mijn gedownloade muziek van bittorent op de ipod kan opslaan. het gaat mij vooral om mp3 muziekbestanden. ik heb wat gehoord over itune, zodoende ben ik aan het twijfelen of mp3 muziek bestanden op ipod kan. weten jullie iets van? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 19 536 4
Martijn Geplaatst November 28, 2006 Bijdragen: 806 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: April 5, 2012 Leeftijd: 36 Delen Geplaatst November 28, 2006 Ja dat kan. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 806
Gast sebasjuh Geplaatst November 28, 2006 Delen Geplaatst November 28, 2006 iTunes is voor het synchroniseren van muziek naar je ipod. Dus je kan gewoon gedownloade mp3tjes op je ipod slepen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie