arie007 Geplaatst November 25, 2006 Bijdragen: 43 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/25/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 25, 2006 Hallow luitjes, ik had hieronder al een bericht geplaats over "Child of mine" echter deze link werkt wel maar OF er word duits gesproken en de engelse versie word niet gedownload...blijft al weken op 0% hange:P Hebben jullie een nieuwe bit link voor me??? (dvd kwaliteit, niet 3 gig liefst avi 700 mb ongveer) hulp word wederom zeer gewaardeerd!!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 43
yihaa Geplaatst November 25, 2006 Bijdragen: 696 Waardering: 2 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/03/06 Status: Offline Actief: Januari 19, 2015 Delen Geplaatst November 25, 2006 Hoi Arie eerst even uitleggen dat 700MB geen dvd kwaliteit is maar meestal een AVI bestand dat je evt op een CD brand of converteert naar mpeg2 en dan op DVD. :-[ :crazy: De kwaliteit van het beeld/geluid op een AVI is beduidend minder dan dvd. Ook al duurt het wat langer om een dvd te downloaden is dat denk ik toch beter als je het uiteindelijk op een dvd wilt branden. Het spaart kwaliteit,tijd en moeite!!! : Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 696
yvon Geplaatst November 27, 2006 Bijdragen: 1047 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/09/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst November 27, 2006 hoi ik heb hier iets voor je bevonden ik hoop dat je dit bedoeld. http://isohunt.com/torrents/child+of+mine?ihs1=11&iho1=d&iht=1 De ééna laatste kan dat hem wezen mischien. Het zijn rare bestandje's maar dat maakt toch niet uit. yvon Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1k
arie007 Geplaatst December 1, 2006 Bijdragen: 43 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/25/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 1, 2006 Hallo Yvon bedankt voor je reactie en sorry voor mij late reactie. Ik heb de torrent gevonden, echter deze download ook niet... nog andere opties? gewoon avi liefst, en link die wel seeds, leechers heb:) thnx Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 43
Michiel Geplaatst December 1, 2006 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst December 1, 2006 Hallo, via Shareaza (P2P) is de film er wel, DVDrip.(789 MB) :) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
arie007 Geplaatst December 1, 2006 Bijdragen: 43 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/25/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 1, 2006 Kun je me niet een bit link geven dat hij hier gelijk gaat downloaden, programma's installeren voor het verkrijgen van een film heb ik nu geen kennis en zin in. Ik hoop dat je me verder kunt helpen alvast bedankt gezocht: child of mine in engels gesproken(avi) rond 700 mb. en welke ook te downloaden is en dus niet op 0% weken blijft hangen.... Groeten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 43
Michiel Geplaatst December 1, 2006 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst December 1, 2006 Sorry, heb veel gezocht maar (nog) niet kunnen vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
arie007 Geplaatst December 1, 2006 Bijdragen: 43 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/25/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 1, 2006 geeft niets , ik kon t ook al niet vinden! wel reuze bedankt voor je inzet O0 en als je nog wat weet.... je weet me te vinden groeten! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 43
yvon Geplaatst December 2, 2006 Bijdragen: 1047 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/09/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst December 2, 2006 hoi. hier je film maar ik had het ook al gezet bij de link dvd de lama's http://www.demonoid.com/files/?category=0&subcategory=All&quality=All&seeded=0&external=2&query=child+of+mine&uid=0&sort= Hij is hier in het engels. yvon Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie