josnixs Geplaatst November 24, 2006 Bijdragen: 94 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/24/06 Status: Offline Actief: December 8, 2013 Leeftijd: 53 Delen Geplaatst November 24, 2006 :police:Hallo Ik heb de cd`s van medal of honor 2 installeren gaat okay tot alles erop staat dan vraagt hij steeds voer de goede cd in je kan cd1 of 2 invoeren blijft hetzelfde. Nu staat erop de cd ook een bestand main en crack,en hij vraagt het pad bij invoeren cd2 Kent iemand dit pro en hoe dit komt ik ben echt een no no op dit gebied,de game heeft gewerkt toen een ander hem installeerde thuis ik meen met wincommander kan dit???? Ik ben nieuw maar zal hier vaak komen top site. Ps de cd`s zijn een copy opgehaald op limewire!!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 94
Erwin. Geplaatst November 24, 2006 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst November 24, 2006 hey waarschijnlijk zit er geen crack al op dem ap is wel aanwezig zei je dan kopieer je de crack dat is een .exe file dan ga je naar de map waar je het spel heb geinstalleerd daar plak je die crack dan vraagt hij overschrijven kies voor ja Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
josnixs Geplaatst November 25, 2006 Bijdragen: 94 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/24/06 Status: Offline Actief: December 8, 2013 Leeftijd: 53 Auteur Delen Geplaatst November 25, 2006 hey waarschijnlijk zit er geen crack al op dem ap is wel aanwezig zei je dan kopieer je de crack dat is een .exe file dan ga je naar de map waar je het spel heb geinstalleerd daar plak je die crack dan vraagt hij overschrijven kies voor ja Hoi ik had dit andwoord elders al gehad maar jij hebt het net ff beter beandwoord. Ja ik heb de crack al voor zoekende 50005068. Ik heb eigenlijk niet gekeken wat erop de crack staat,ik ga het proberen harstike bedankd voor het snelle andwoord Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 94
josnixs Geplaatst November 25, 2006 Bijdragen: 94 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/24/06 Status: Offline Actief: December 8, 2013 Leeftijd: 53 Auteur Delen Geplaatst November 25, 2006 Hoi ik snap er hellemaal niets van ik zie geen exe file alleen een main file,er staan 3 mappen ereg,main,sndrivers. Ik weet niet wat je met je afkortingen bedoelde maar die snap ik ook niet amp????? Het blijft erg vaag voor mij ik heb een nr,waarom maakt iemand 2cd`s waar je nog mee moet plakken enm doen voor je is een spel kan spellen. Ik begrijp de hele logica niet,normaal vul je het nr in en klaar bij deze dus niet,ik heb zo het iedee dat de figuur die het gedl heeft het express gedaan heeft want de crack is toch het nr,je kan toch een spel niet verkopen als je het niet kan spelen zonder allerlei kennis van overschrijven ik weet echt niet wat ik nu moet over schrijven en volgens mij staat er op beide cd`s hetzelfde,is er ook een naam voor en kan iemand mij uit leggen of dit normaal is ik ben 100% digibeet .nixs Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 94
Erwin. Geplaatst November 25, 2006 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst November 25, 2006 neem even hier een kijkje http://search.gamecopyworld.com:9999/data/gcw.shtml zoek jou versie van het spel op download het bestand pak het uit. dan krijg je denk ik een .exe die plak je dan in je map waar je het spel heb geinstalleerd Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
josnixs Geplaatst December 1, 2006 Bijdragen: 94 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/24/06 Status: Offline Actief: December 8, 2013 Leeftijd: 53 Auteur Delen Geplaatst December 1, 2006 :DSorry impy Dat ik wat laat reageer,ik begrijp nu dat er geen crack op zit en dat ik het er zelf over heen moet schryven. Het principe snap ik wel maar niemand heeft mij uitgelegd waarom iemand een spel zo brand. Klopt het dat je er ook win commander voor kan gebruiken????? De figuur die het gebrand heeft gebruikt dat pro heel erg veel Ik heb al ff op de site geken die je aan gaf ik stop niet tot het erop staat. Heel erg bedankd voor je oplossingen het moet nu lukken Josnixs Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 94
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie